کد خبر: ۱۲۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
با برگزاری آئین معارفه انجام شد؛

معرفی سرپرست جدید شهرداری مرودشت

با برگزاری آئین معارفه، حسن مهرابی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری مرودشت معرفی شد.
به گزارش شیرازه، آیین معارفه مهندس حسن مهرابی با حضور مدیرکل دفتر شهری و امور شوراها استانداری فارس، فرماندار شهرستان مرودشت و کارکنان شهرداری برگزار و طی حکمی از سوی استاندار فارس وی به‌عنوان سرپرست شهرداری مرودشت منصوب شد.

 پیکری فرماندار مرودشت در آئین معارفه سرپرست جدید شهرداری مرودشت بیان داشت: پس از مشخص شدن تعلیق شورای اسلامی شهر مرودشت، طبق وظیفه قانونی استانداری با انتخاب نیرویی باتجربه به‌عنوان سرپرست شهرداری مرودشت معرفی کرد که از تمامی کارکنان انتظار داریم با توجه به بستر به وجود آمده خدمات‌رسانی به نحو احسن انجام‌وظیفه کرده تا رضایتمندی شهروندان را جلب نمایید.

لقمانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری فارس نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: مردم از مسئولین توقع خدمتگزاری بی‌منت در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و ولایت رادارند؛ که به لطف خدا با حضور مهندس مهرابی این خدمات‌رسانی دوچندان خواهد شد.

حسن مهرابی سرپرست جدید شهرداری مرودشت نیز از حسن اعتماد استاندار محترم فارس قدردانی کرد و بیان داشت: مطمئناً آنچه منافع و مصالح شهر است با همکاری و همراهی کارکنان شهرداری قدم خواهم برداشت و برای توسعه همه‌جانبه این شهر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهم کرد.

شایان‌ذکر است مهرابی دارای فوق‌لیسانس مدیریت اجرایی و از کارمندان استانداری فارس می‌باشد که از سوابق وی می‌توان به سمت‌هایی ازجمله شهردار کوار، کارشناس دفتر امور شهری و شوراها استانداری فارس اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان