کد خبر: ۱۲۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

خانه دوچرخه شیراز تعطیل شد

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: نباید این مکان را که قرار بوه دفتر هیات شود به خانه دوچرخه تبدیل می کردند از این رو تذکرلازم داده شد و هم اینک در این مکان دفتر هیات دوچرخه سواری دایر شده است.
به گزارش شیرازه، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: یکی از اقدامات نادرست هیات دوچرخه سواری فارس، راه اندازی خانه دوچرخه در ضلع جنوبی ورزشگاه حافظیه شیراز بود که هم اینک این مکان تعطیل شده است.

محسن سالاری افزود: در هر موردی که هیات دوچرخه سواری استان اشتباه کرده است، تذکر لازم به این هیات داده شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ای که در گذشته با هیات دو چرخه سواری فارس منعقد کردیم، مقرر شد فضای خالی زیر سکوهای ورزشگاه حافظیه شیراز را که وضعیت خوبی هم نداشت به نام دفتر هیات تجهیز کنند.

وی افزود: نباید این مکان را که قرار بوه دفتر هیات شود به خانه دوچرخه تبدیل می کردند از این رو تذکرلازم داده شد و هم اینک در این مکان دفتر هیات دوچرخه سواری دایر شده است.

سالاری ادامه داد: افراد معترض به هیات دوچرخه سواری، به اداره کل ورزش و جوانان فارس مراجعه کردند و صحبت های آنها را شنیدیم و با هیچ کدام هم رفتار بدی نداشتیم.

وی بیان داشت: برای این اداره کل، هیچ رئیس هیاتی خط قرمز نیست و خط قرمز ما تنها عملکرد هیات است که باید توسط مجمع تایید شود.

معاون توسعه ورزش فارس افزود: پس از مذاکره با افراد معترض، صورتجلسه ای با حضور مسئول بازرسی و مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان تهیه شد و آن را برای بخش بازرسی استانداری فارس ارسال کردیم.

وی تاکید کرد: براساس قانون و آیین نامه اجرایی هیات های ورزشی، عملکرد هر هیات را باید اعضای مجمع بررسی کنند و در صورت اثبات تخلف، اعضای مجمع می توانند برای تغییر رئیس هیات درخواست مجمع فوق العاده با حضور رئیس فدراسیون و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان کنند.

سالاری ادامه داد: از دیگر ایرادهایی که به هیات دوچرخه سواری فارس وارد است، عدم برگزاری مجمع سالیانه است و ما تذکر لازم را به این هیات داده ایم و باید در اولین فرصت، مجمع عمومی برگزار شود.

برخی دوچرخه سواران استان فارس منتقد عملکرد هیات کنونی دوچرخه سواری استان هستند و مسئولان این هیات گفته اند که در نشستی خبری به مباحث مطرح شده پاسخ می دهند.
ایرنا
نظرات بینندگان