کد خبر: ۱۲۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مرودشت

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و دستگیری 60 نفر خرده فروش مواد مخدر و كشف مقادیری مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و دستگیری 60 نفر خرده فروش مواد مخدر و كشف مقادیری مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

 اسماعیل زراعتیان گفت: طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و به منظور بالا بردن احساس امنيت در بین شهروندان در شهرستان مرودشت به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود: در اجرای این طرح ماموران، 381گرم هروئين، 4گرم شيشه، 685گرم ترياك، 147گرم شيره ترياك، 292گرم سوخته ترياك، 236 گرم گراس و 10عدد آلات استعمال مواد مخدر را كشف و در اين خصوص 60نفر خرده فروش را دستگير كردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به توقیف 5 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان مواد که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع می كردند، خاطر نشان ساخت: متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، هدف از اجراي اين طرح را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و تنگ کردن عرصه براي افراد سود جو عنوان کرد و ضمن تشكر از همكاري و مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت از شهروندان درخواست كرد: هرگونه موارد مشکوک را سریعاً با پلیس در میان بگذارند.

اتوبوس حامل كالاي  قاچاق در لارستان به مقصد نرسيد
فرمانده انتظامي لارستان از توقيف يك دستگاه اتوبوس و كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 300 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.

حسين ديندارلو گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچيان، ماموران انتظامي شهرستان لارستان اقدام به كنترل و بازرسي از خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي كردند.

وي با بيان اينكه ماموران موفق شدند يك دستگاه اتوبوس حامل كالاي قاچاق را شناسايي و متوقف كنند، افزود: در بازرسي از اين خودرو، 148 هزار نخ سيگار و 2 هزار و 954 ثوب پوشاك قاچاق و فاقد مدارك قانوني کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان با اشاره به دستگيري يك نفر قاچاقچي كالا در اين رابطه و معرفي وي به مراجع قضائي، بيان كرد: ارزش اين محموله قاچاق يك ميليارد و 300 ميليون ريال برآورد شده است.

نظرات بینندگان