کد خبر: ۱۲۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

بدل رهبر کره‌شمالی این روزها چه می‌کند؟

این مرد که علاوه بر شباهت عجیبی که به کیم جونگ اون دارد علاوه بر حضور در انظار عمومی و جلب توجه مردم در ماه‌های اخیر نیز حاشیه‌های پر رنگی ایجاد کرده است. او نوازنده و کمدین چینی – استرالیایی است که با نام مستعار هاوارد ایکس شناخته می‌شود.
به گزارش شیرازه، در آستانه دیدار تاریخی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا باز هم مردی که شباهت زیادی به رهبر جوان کره‌شمالی دارد خبر ساز شده‌است.

این مرد که شباهت عجیبی به کیم جونگ اون دارد علاوه بر حضور در انظار عمومی و جلب توجه مردم در ماه‌های اخیر نیز حاشیه‌های پر رنگی ایجاد کرده است. او نوازنده و کمدین چینی – استرالیایی است که با نام مستعار هاوارد ایکس شناخته می‌شود.
 
هاوارد ماه پیش با لباس و مدل مویی شبیه رهبر کره‌شمالی به سنگاپور سفر کرد. در پی این اقدام پلیس  او را دستگیر کرد، اما هاوارد کمی بعد آزاد شد و به رسانه‌ها اعلام کرد به وی گفته شده از منطقه سنتوسا و شانگری لا در سنگاپور دور بماند. این دو نقطه به عنوان "مناطق برنامه‌های ویژه" در دیدار کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در نظر گرفته شده است.

در جریان افتتاحیه رقابت‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی نیز هاوارد ایکس و فرد دیگری در نقش بدل دونالد ترامپ شگفتی‌ساز شدند. در المپیک زمستانی زمانی که عکاس‌ها و بدل‌ها به هم برخورد کردند تنشی ایجاد شد که ماموران امنیتی وارد جریان شدند و آن‌ها را به خارج از ورزشگاه هدایت کردند.
 
(تصاویر) بدل رهبر کره‌شمالی این روزها چه می‌کند؟
 
(تصاویر) بدل رهبر کره‌شمالی این روزها چه می‌کند؟
 
تصاویری از هاوارد ایکس در استودیوی شخصی‌اش در هنگ کنگ

قرار است ۲۲ خرداد برابر با ۱۲ ژوئن سران آمریکا و کره شمالی در سنگاپور با یکدیگر دیدار کنند. حالا باید دید آیا هاوارد برای دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی حاشیه مضاعفی ایجاد خواهد کرد یا نه؟

در ادامه تصاویری که خبرگزاری فرانسه از قدم زدن و سلفی گرفتن هاوارد در خیابان‌های هنگ‌کنگ منتشر کرده‌است را ببینید:
 

عکس‌ها: ای اف پی

منبع: فرارو

نظرات بینندگان