کد خبر: ۱۲۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
به‌دنبال حمایت دستغیب از چای ایرانی:

قدردانی رییس سازمان چای کشور از رییس شورای شهر شیراز

رییس سازمان چای کشور با ارسال نامه‌ای از رییس شورای اسلامی شهر شیراز به واسطه‌ی حمایت او از چای ایرانی، قدردانی کرد.
به گزارش شیرازه، محمد ولی روزبهان رییس سازمان چای کشور با ارسال نامه‌ای، از سید احمدرضا دستغیب، رییس شورای اسلامی شهر شیراز به‌واسطه‌ی حمایت او از چای ایرانی، قدردانی کرد.

روزبهان در این نامه با اشاره به نام‌گزاری سال 97 با عنوان حمایت از کالای ایرانی، توسط مقام معظم رهبری و لزوم تبعیت همه‌ی افراد از این رهنمود، حمایت رییس شورای شیراز در حمایت از چای ایرانی را به مصابه‌ی تبعیت عملی از فرمایش رهبر انقلاب دانسته است.

روزبهان در این نامه آورده است؛

براساس اطلاعات دریافتی از خبرگزاری‌ها، متوجه عمل پسندیده‌ی جنابعالی مبنی بر اعتراض نسبت به توزیع بسته‌های چای با برند خارجی در یک مراسم و امتناع از پذیرفتن بسته‌ی مذکور، شدم.

بدینوسیله فرصت را مغتنم شمرده و از جنابعالی بابت حمایت از تولید ملی، به ویژه " چای ایرانی" تشکر و قدردانی می نمایم.

رییس سازمان چای کشور در این نامه ابراز امیدواری کرده است که تمام مسئولان با پیشقدم شدن در خرید و مصرف کالای تولید ملی، علاوه بر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، زمینه‌ی بازگشت رونق و شکوفایی پایدار به اقتصاد کشور را فراهم کنند.

براساس این گزارش، محمدصادق حسنی، مدیر اجرایی سندیکای کارخانجات چای شمال نیز طی نامه‌ای از دستغیب، رییس شورای اسلامی شیراز قدردانی کرده است.

در نامه‌ی مدیر اجرایی سندیکای کارخانجات چای شمال نیز آمده است؛

بذل اهتمام جنابعالی در حمایت از تولید پاک ملی موجب امتنان ویژه و موجد دلگرمی وافر دست‌اندرکاران صنعت چای شده و شایسته پاسداشت و تحسین است.

امیدواریم سایر مسئولان گرانمایه نیز با تاسی از رفتار میهن دوستانه و انگیزشی شما در حمایت همه‌جانبه و موثر از کالای ایرانی، جهد ویژه معمول فرمایند.

 سید احمدرضا دستغیب پیش از این بسته‌ی چای خارجی اهدایی در یکی از مراسم‌ها را با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی، خصوصا محصولات کشاورزی تولید داخل، قبول نکرده بود.

ایسنا
نظرات بینندگان