کد خبر: ۱۲۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

بیش از ۴ هزار سبد غذایی در طرح «همای رحمت» بین نیازمندان استان فارس توزیع شد

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در این استان گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار سبد غذایی در قالب طرح "همای رحمت" بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

به گزارش شیرازه، کامبیز قهرمانی با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در استان فارس اظهار داشت: این طرح امسال به سه رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی، توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار نیازمند و آئین باران مهربانی برگزار می‌شود که در زمینه توزیع بسته‌های غذایی تاکنون 4 هزار و 442 بسته توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر سبد غذایی 100 هزار تومان بوده است، گفت: این سبدهای که شامل انواع مواد غذایی خشک است که بین نیازمندان توزیع شده و ادامه دارد. 

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به سفره‌های مهربانی در قالب این طرح افزود: تاکنون7 سفره مهربانی در شهرهای خرامه، لار، فسا، شیراز و نی‌ریز برپا شده و 5500 نفر از روزه‌داران نیازمند اطعام شدند. 

قهرمانی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هدایت کمک‌های مردمی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند با توجه به فضای معنوی ماه رمضان، ترویج فرهنگ انفاق، احسان، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی از جمله اهداف این طرح است. 

وی با اشاره به اینکه هزینه تمامی این موارد کاملا از سوی مردم و خیران تامین می‌شود، بیان کرد: راه‌های مشارکت مردم در طرح همای رحمت به این شکل است که برای کمک‌های غیرنقدی می‌توانند به جمعیت هلال احمر یا خانه‌های داوطلبان در سطح استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند. 

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس افزود: صندوق‌های هلال احمر در مصلی‌های نماز جمعه و مراکز پرجمعیت در شب‌های قدر آماده دریافت کمک خیران است.

نظرات بینندگان