کد خبر: ۱۲۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

دستگیری قاتل افغانی کمتر از ۴۸ ساعت در نی ریز

فرمانده نیروی انتظامی نی‌ریز گفت: قاتل افغانی که قصد خروج از کشور را داشت بعد از ۴۸ ساعت تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.
به گزارش شیرازه، سیدخالد یوسفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز با اشاره به دستگیری قاتل افغان پس از ۴۸ ساعت تلاش ماموران انتظامی بیان کرد: در پی گزارشاتی مبنی بر قتل یک دختر ۱۸ ساله افغانی ساکن نی ریز در ۱۷ خردادماه امسال بلافاصله ماموران نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان کرد: وجود بریدگی‌های عمیق برروی بدن این دختر افغان نشان از اثرات چاقو و خونریزی زیاد بود که باعث مرگ وی شده است.

یوسفی تصریح کرد: بعد از انتقال جسد این دختر افغان به پزشکی قانونی و صحبت ماموران با خانواده وی، متوجه شدیم که به دلیل مشکلات خانوادگی خواهر و برادر با یکدیگر درگیر می‌شوند و برادر وی بعد از وارد کردن چندین ضربه چاقو به قفسه سینه و گردن خواهرش، از خانه فرار می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز با بیان اینکه بعد از ۴۸ ساعت تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی قاتل در شیراز دستگیر شد، افزود: این قاتل قصد خارج شدن از ایران را داشت که بوسیله ماموران بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان