کد خبر: ۱۲۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

«تشریح‌یک‌سوختگی‌مزمن»در حوزه هنری‌فارس

سلسله نشست‌های عصر فیلم کوتاه حوزه هنری فارس با برگزاری نشست رونمایی و نقد و بررسی یک فیلم متفاوت در تالار اندیشه دنبال می شود.
به گزارش شیرازه، رامین شه منش کارشناس مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری فارس ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: این هفته فیلم «تشریح یک سوختگی مزمن» در نشست عصر فیلم کوتاه به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: تشریح یک سوختگی مزمن، تشریح زندگی دکتر رویا آذر، متخصص زنان و زایمان است که در آستانه ۵۲ سالگی با بحران تنهایی مواجه می شود.



شه منش گفت: وی که سال های زیادی از عمر خود را مشغول تحصیل، درمان و تدریس بوده است، با خبر فوت نامزد دوران جوانی خود دچار روان پریشی هایی می شود که کار و شهرت وی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی گفت: تشریح یک سوختگی مزمن به کارگردانی سیدعلی مسدد و تهیه کنندگی مهرزاد گرامی شیرازی عصر سه شنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۱۷ در تالار اندیشه حوزه هنری فارس روی پرده خواهد رفت.

کارشناس مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: علاقه مندان جهت تماشای این اثر می توانند در تاریخ یاد شده به نشانی انتهای بلوار رحمت پشت باغ جنت انتهای بلوار فراشبندی جنب موسسه ورزشی ایثار حوزه هنری فارس مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان