کد خبر: ۱۲۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

اکران «عصبانی نیستم» و «خجالت نکش» در سینماهای شیراز؛ «به وقت شام» هنوز مورد استقبال است

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران فیلم‌های «عصبانی نیستم»، «خجالت نکش»، «به وقت شام»، «تگزاس»، «جشن دلتنگی» و « فیلشاه» در سینماهای شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، رسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به اکران فیلم‌های «عصبانی نیستم»، «خجالت نکش»، «به وقت شام»، «تگزاس»، «جشن دلتنگی» و « فیلشاه» در سینماهای این شهر اظهار داشت: فیلم‌های «به وقت شام» و « فیلشاه» از اکران‌های نوروزی هستند که همچنان مورد علاقه و استقبال مردم هستند.

وی با بیان اینکه 2 فیلم «عصبانی نیستم» و «خجالت نکش» به جمع فیلم‌های در حال اکران اضافه شدند، گفت: فیلم « خجالت نکش» در سینما فلسطین اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: فیلم «عصبانی نیستم» نیز در سانس‌های 11، 15 و 19 سینما سعدی اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم به این سینما مراجعه کنند.

شهابیان با اشاره به دیگر برنامه‌های اکران بیان کرد: در سانس 13، 17 و 21 سینما سعدی و در همه سانس‌های سینما ایران فیلم « تگزاس» اکران می‌شود و علاوه بر این در سانس ساعت 23 سینما سعدی این فیلم به صورت نیم بها اکران می‌شود.

وی عنوان کرد: در سینما شیراز فیلم « فیلشاه» و در سینما پیام فیلم‌های « به وقت شام» و « جشن دلتنگی» اکران می‌شود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان