کد خبر: ۱۲۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
در صحن علنی شورای شهر شیراز مطرح شد:

ممنوعیت استفاده از اقلامی که مشابه داخلی دارند در شورای شهر

رئیس شورای شهر شیراز حمایت خود از کالای ایرانی را اعلام کرد و گفت: این حمایت باید در عمل نه در حرف باشد لذا نخستین قدم را از شورای شهر آغاز می کنیم؛ استفاده از هر گونه اقلام مصرفی مانند چای، نسکافه، و لوازم التحریری که مشابه داخلی دارند را در شورای شهر شیراز ممنوع اعلام می کنم.
به گزارش شیرازه، رئیس شورای شهر شیراز ظهر دوشنبه (21 خرداد) در جلسه علنی شورای شهر شیراز بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: امروزه یکی از مهمترین مشکلات مردم بیکاریست، بخشی از این مشکل را می شود با خرید کالای ایرانی جبران کرد.

سید احمد رضا دستغیب خرید کالای ایرانی را یک وظیفه ملی و مذهبی دانست که این وظیفه تحت هیچ شرایط و مصالحی نباید فراموش شود.

وی حمایت خود از کالای ایرانی را اعلام و تصریح کرد: این حمایت باید در عمل و نه در شعار و حرف باشد لذا نخستین قدم را از شورای شهر آغاز می کنیم و استفاده از هر گونه اقلام مصرفی مانند چای، نسکافه، و لوازم التحریری که مشابه داخلی دارند را در شورای شهر شیراز ممنوع اعلام می کنم.

رئیس شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار اینکه روز جهانی قدس را در حالی پشت سر گذاشتیم که رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن قطعنامه های بین المللی همچنان از ریختن خون فلسطینیان عبایی ندارد، اظهار امیدواری کرد: همه آزادگان جهان با محکومیت عملی این رژیم نامشروع زمینه های از بین رفتن ظلم و ایجاد عدالت را فراهم آورند.
نظرات بینندگان