کد خبر: ۱۲۲۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

تاکید بر لزوم وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در جلسه اصولگرایان شیراز

ضیافت افطار به میزبانی مجمع جوانان انقلابی شیراز و با حضور چهره‌های شاخص سیاسی و فعالین انقلابی شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن اشاره به اوضاع کشور و لزوم جوان‌گرایی در بدنه مدیریت اجرایی دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: باید فضای کار و مدیریت را برای جوانان انقلابی باز کرد تا تحولات خوبی در سطح جامعه اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: امروز بهترین زمان برای سخن گفتن با مردم است و باید تلاش کنیم تا گره‌های ذهنی مردم را باز کنیم تا از نظام اسلامی رفع اتهام شود.

تاکید بر لزوم وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در جلسه اصولگرایان شیراز

حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه از سوی دستگاه‌های اجرایی با نوعی انفعال و بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات روز کشور مواجه هستیم و تحرک جدی برای حل معضلات دیده نمی‌شود. بخشی از مشکلات کشور نیز به مجلس شورای اسلامی باز می‌گردد و علت آن این است که برخی نمایندگان، متاسفانه بر اصول و موازین مشخصی پایبند نیستند و از بسیاری از طرح سوال‌ها از مسئولین ارشد اجرایی کشور و یا استیضاح وزرا، به سادگی عقب‌نشینی می‌کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا برنامه مدوّن و نظام‌مندی برای برون‌رفت از وضیعت فعلی کشور تهیه و تدوین کنیم تا در انتخابات آتی بتوانیم افقی روشن از وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم، در برابر افکار عمومی نمایان کنیم تا بار دیگر با اقبال عمومی مواجه شویم.

سید محمدرضا رضازاده استاندار اسبق فارس نیز در این نشست ضمن اشاره به اوضاع اقتصادی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی که اجرای آن مد نظر رهبر معظم انقلاب است، بر پایه استفاده بهینه و عاقلانه از امکانات موجود کشور برای رفع نیازها و قطع وابستگی‌ها تعریف شده، اما در این سال‌ها آنچه که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی در حال اجراست، با اهداف اولیه آن فاصله بسیاری دارد.

وی افزود: برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی عمدتاً ابتکار جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها مشاهده نمی‌شود و ارگان‌ها همان برنامه‌های همیشگی خود را به اسم اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنند و به همین دلیل است که در عرصه اقتصادی مشکلات کشور همچنان پابرجاست.

استاندار اسبق فارس افزود: برای آنکه مشکلات کشور حل شود باید عزمی جدی در بدنه مدیران و خدمتگزاران وجود داشته باشد و همه نسبت به اجرای منویات رهبر معظم انقلاب جدیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودی نائب رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه استان فارس نیز در این نشست ضمن اشاره به لزوم تحقق وحدت در سطح جامعه گفت: تحقق وحدت امروز برای جامعه ما و نیروهای سیاسی معتقد به نظام اسلامی یک توصیه اخلاقی نیست، بلکه یک الزام بسیار مهم است. 

وی گفت: اگر این وحدت محقق نشود، فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رود و پیشرفت‌های لازم برای پیشبرد اهداف انقلاب نیز حاصل نمی‌شود.

رضا نجابت دبیر مجمع جوانان انقلابی شیراز نیز در این مراسم گفت: هدف اصلی ما ایجاد فضایی برای بروز و ظهور ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوانان انقلابی است و باید از ظهور افکار و اندیشه‌های جوان و جدید در مجموعه‌ها و جریانات سیاسی ارزشی و ولایتمدار استقبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم جوانان انقلابی و ارزشی را در کنار بزرگان و چهره‌های شناخته شده انقلابی شیراز در یک محفل همدلی گرد هم بیاوریم، اتفاق میمون و مبارکی است که امیدواریم نتیجه آن، دمیده شدن روحی تازه به بدنه و اتاق فکر جریانات سیاسی ولایتمدار در استان فارس باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
0
وحدت زمانی محقق می شود که نیروهای جوان و با انگیزه و عموم اصولگرایان را شامل شود نه برخی افراد بازنشسته اداری و سیاسی را ...