کد خبر: ۱۲۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

عیدانه صدا و سیمای فارس به مخاطبان خوش ذوق شبکه فارس

صدا وسیمای فارس با ویژه برنامه خاص و مخاطب پسند روزهای پرفیض و با برکت ماه مبارک رمضان را پشت سر می گذارد و به استقبال عید سعید فطر می رود.
به گزارش شیرازه، صدا وسیمای فارس با ویژه برنامه خاص  و مخاطب پسند روزهای پرفیض و با برکت ماه مبارک رمضان را پشت سر می گذارد و به استقبال عید سعید فطر می رود.

پخش مستقیم "نماز عید فطر" به امامت آیت الله سید علی اصغر دستغیب  ساعت 7:30 از شبکه فارس و برنامه "خوشا شیراز" از باغ ارم با حضور مردم و  میهمانان و هنرمندان ملی و بومی استان ساعت 10 صبح تا 12:30 به مدت 150 دقیقه بطور مستقیم از شبکه های فارس و شما پخش می شود. در این برنامه فالوده شیرازی و نان و پنیر و سبزی بین مردم توزیع می گردد.

با توجه به شروع جام جهانی در این برنامه از فوتبالیست ها و بازیگران مطرح کشور دعوت خواهد شد که لحظاتی شاد و مفرحی را برای بینندگان شبکه فارس رقم می زند.

همچنین به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اولین قسمت از برنامه فرهنگی "ترنج" روز جمعه از شبکه فارس پخش می شود.

 برنامه "کاشانه مهر" در این روز به مدت 120 دقیقه مهمان خانه های مردم ایران خواهد بود. این برنامه  ساعت 10 صبح از شبکه های فارس و شما با حضور خوانندگان، بازیکنان فوتبال استان، مجریان باتجربه مرکز فارس و بخش های شاد و مفرح لحظاتی خوش را برای مردم ایران ایجاد می کند.

ویژه برنامه شاد و دیدنی برنامه "عید فطر" با حضور 5000 نفر از مردم استان در یکی از سالن های شیراز با بخش های طنز، مسابقه، ترانه های شاد ملی و شیرازی باحضور خوانندگان  بطور مستقیم  و سه شب ویژه عشایر با موسیقی های عشایری و بیان آداب و رسوم عشایر فارس،  برنامه "گپ" ویژه جوان  با حال و هوای عید فطر و جام جهانی  ساعت 22 روز جمعه، برنامه" طنز خودمونی" ساعت 22:45 با بخش های شاد و طنز، فیلم سینمایی "دونده هزار تو"( 1و 2 و3) هر شب ساعت 23:30 از شبکه فارس، "به وقت ترانه" با پخش ترانه های شاد و بومی ساعت 19:30 و پخش برنامه های "طنز نسیم" و "دوربین مخفی"  از سیمای فارس شادی  مردم را در این تعطیلات دوچندان خواهد کرد.

برنامه زنده نمازعید فطر در شیراز و نماز عید فطر رهبر معظم انقلاب و پخش سخنرانی ایشان از ساعت 8:30 تا 9:30 صبح روز جمعه از صدای مرکز فارس انعکاس داده می شود.

گروه برنامه سازان "جنگ نارنجستان" از ساعت 9 تا 11:30 با بخش های طنز، گزارش، ارتباط با سطح شهر، مسابقه و تلفن و پیامک، پخش سرود و ترانه در روز تعطیل بعد از عید فطر هم به تهیه کنندگی خدایار رنجبر و علیرضا یزدانپور و گویندگی فرانک قائد شرفی اوقات خوشی را برای شنوندگان فراهم می آورند.

"جنگ عصر گاهی نارنجستان" به تهیه کنندگی فاطمه وکیلی و گویندگی مریم السادات طالبی و بهنام ثمرده از ساعت 17:30 تا 19:30 از صدای مرکز فارس پخش می شود. طنز، گزارش، ارتباط با شهرستانها، تلفن و پیامک، مسابقه و... از بخش های این ویژه برنامه است. این برنامه در آستانه مسابقه فوتبال جام جهانی بین ایران و مراکش به این رویداد ورزشی مهم نیز می پردازد.

" جنگ پسین دلگشا" از ساعت 17 تا 19 به صورت زنده به تهیه  کنندگی امین فخارپور و گویندگی بهنام ثمرده و مریم السادات طالبی از دیگر برنامه های صدای مرکز فارس به مناسبت عید سعید فطر است که به مدت 120 دقیقه و به شکل زنده با آیتم های نمایش طنز، مسابقه تلفنی و پیامک و ارتباط با سطح شهر و گزارش اوقات شادی را برای شنوندگان فراهم می کند.

"کوچه باغ ترانه" شنبه ساعت 15 تا 16 به تهیه کنندگی فریبا کاتب نیا و گویندگی الهام پادگانه با توجه به ایام عید فطر، ترانه ها و تصنیف های شاد و عیدانه به مدت 60 دقیقه با صدای خوانندگان پاپ، سنتی و محلی به شنوندگان تقدیم می شود.

پوشش خبری مراسم عید فطر در شیراز از حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام و پوشش خبری و پخش مراسم عید فطر  تمام شهرستانهای استان و ارسال به تهران از اقدامات واحد خبر مرکز فارس و تهیه و تولید پوستر های راهنمای میزان فطریه و برگزاری پویش ارسال عکس ویژه نماز عید فطر در دستور کار فضای مجازی صدا وسیمای فارس است.
نظرات بینندگان