کد خبر: ۱۲۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

تعلیق از کار اعضای شورای شهر و شهردار مرودشت به مدت یک سال

فرماندار مرودشت گفت: بررسی های اولیه در رابطه با اتهام مالی اعضای شورای شهر و شهردار صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود در حوزه قضایی و علم به یقین مقامات قضایی آقایان به مدت یک سال از فعالیت در شورا و شهرداری تعلیق شده اند.

به گزارش شیرازه، رهام پیکری فرماندار مرودشت اظهار داشت: در ادامه اتهام مالی که به برخی از اعضای شورای شهر و شهرداری مرودشت مطرح شد سربازان گمنام امام زمان(عج) این موضوع را بررسی و در نتیجه به مستنداتی رسیدند که با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: 6 نفر از اعضای دوره پنجم، یک نفر از اعضای دوره چهارم شورای شهر و دو نفر از شهرداری از جمله شهردار و راننده وی بازداشت شده اند که مجموعا در حال حاضر 9 نفر به اتهام ارتشاء رشوه در بازداشت به سر می برند.

فرماندار مرودشت با اشاره به تحقیقاتی که در این زمینه شده است، تصریح کرد: بررسی های اولیه صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود در حوزه قضایی و علم به یقین مقامات قضایی آقایان به مدت یک سال از شورا و شهرداری تعلیق شده اند.

پیکری گفت: این 9 نفر در بازدشت به سر می برند تا مراحل قضایی و قانونی حکم آنها انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس شورای شهر هم جزو بازداشتی ها بوده یا خیر، اظهار داشت: بله رئیس شورای شهر هم جزو بازداشتی ها است.

وی تاکید کرد: نتیجه قطعی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

لازم به ذکر است در حال حاضر شهرداری مرودشت با سرپرست اداره و خدمات عمرانی در حال انجام است و پرونده متهمان در هیئت حل اختلاف استانداری فارس در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، شهرستان مرودشت با بیش از ۳۲۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد. در تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال 96 اسماعیل استواری، نادر امیدوار، محمدحسن زارعی نژاد، ساسان طهماسبی، چنگیز نجاتی، علی اکبرهمت و ابوذر کاظمی به عنوان نفرات اصلی شورای شهر مرودشت انتخاب شدند.

همچنین ابوذر چراغی با اکثریت رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار مرودشت انتخاب و در تاریخ 6 مهر 96 مراسم معارفه وی برگزار شد.

دوشنبه شب 10 اردیبهشت ماه 5 نفر از مسوولین در شهرستان مرودشت از جمله شهردار، راننده شهردار، رئیس شورای شهر، معاون و یکی از اعضای شورای شهر بازداشت شده اند.

دادستان شهرستان مرودشت در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، در این رابطه گفته بود که احتمال بازداشت سایر اعضای شورای شهر بسیار بالا است و تحقیقات در این خصوص در حال تکمیل است.

نظرات بینندگان