کد خبر: ۱۲۲۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
معاون شهردار شیراز:

فاز نخست تقاطع غیر همسطح جوادیه بازگشایی شد/ شهرداری شیراز نیازمند 1400 میلیارد تومان بودجه

شهرداری شیراز صبح امروز فاز اول تقاطع غیر همسطح جوادیه را افتتاح کرد.
به گزارش شیرازه، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز صبح امروز در مراسم افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح جوادیه، گفت: در اسناد بالادستی 4 رینگ دور شهری برای شیراز دیده شده و نیاز است که در تمام این رینگ‌ها، تقاطع‌های غیرهمسطح مناسب‌سازی شود.

حسین آرگیو که اعتقاد دارد در رینگ‌های داخلی شهر نیازی به اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح نیست، گفت: در رینگ‌های میانی می‌توان با اصلاح هندسی معابر، دوربرگردان‌ها و چراغ فرماندهی مشکلات ترافیکی را مرتفع کرد.

او تاکید دارد که اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح و پروژه‌های ترافیکی در رینگ‌های پیرامونی شهر، سرعت عمل و روند انجام کار بهتر است، گفت: امروز در 500 نقطه از کلانشهر شیراز پروژه‌های ریز و درشتی را در زمینه‌های مختلف در حال اجرا داریم.

معاون شهرداری شیراز گفت: پروژه‌های شهرداری تمام بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و خدماتی را در بر می‌گیرد.

آرگیو اعتبار مورد نظر برای اجرای پروژه‌های شهرداری شیراز را حدود 1400 میلیارد تومان ذکر و اضافه کرد: تعداد 18 پروژه‌ی بزرگ توسط شهرداری شیراز مراحل ساخت را طی می‌کند که اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها، 450 میلیارد تومان است.

معاون شهرداری شیراز با تصریح اینکه شهرداری در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها به دنبال کار نمایشی نیست، گفت: هر بخش از پروژه‌ها که آماده شده و قابل بهره‌برداری باشد و گوشه‌ای از مشکلات را بکاهد، به بهره‌برداری خواهد رسید.

آرگیو با این تاکید که صاحبان اصلی شهرها و کشور مردم هستند و دولت‌ها و مسئولان تغییر می‌کنند، گفت: باید شهری ساخت پرنشاط، شاداب و زیبا که تمام نیازهای شهروندان در زمانی کوتاه و با کمترین هزینه مرتفع شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به مشخصات پروژه‌ی جوادیه، گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای کل پروژه‌ی تقاطع غیرهمسطح جوادیه، 117 میلیارد تومان است که فاز اول آن حدود 20 میلیارد تومان از این اعتبار را شامل می‌شود.

آرگیو خاطرنشان کرد که بخشی از این پروژه در محدوده‌ی تقاطع ایمان تا دینکان به دلیل معارض هنوز اجرایی نشده است، گفت: پروژه‌های در حال اجرای شهرداری از سرعت خوبی برخوردار بوده و با داشتن تقویم زمانی مشخص، در قالب‌های پیش‌بینی شده دنبال شده و جلو می‌رود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
0
از یکی از وزرای دولت قرض بگیرید
سود عادلانه هم به آنها بدهید