کد خبر: ۱۲۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

اخاذ مامور نما در دام ماموران پليس گرفتار شد

فرمانده انتظامي لارستان از دستگيري يك اخاذ مامور نما در آن شهرستان خبر داد كه تحت پوشش مامور اقدام به اخاذي و سرقت از خودروهاي عبوري مي كرد.
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامي لارستان گفت: ماموران انتظامي شهرستان لارستان از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 مطلع شدند سه نفر با يك دستگاه خودرو پژو 405 تحت پوشش مامور به صورت مسلحانه اقدام به اخاذي از خودوهاي عبوري در محور بندرعباس به لارستان مي كنند.

حسین دیندارلو ادامه داد: اين افراد در محورهاي مواصلاتي سوژه هاي خود را انتخاب و با غصب عنوان مامور به بهانه هاي مختلف اقدام به اخاذي از آنها مي كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان اظهار كرد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي يك نفر از سارقان شناسايي و پليس براي دستگيري وي وارد عمل شد.

سرهنگ ديندارلو تصريح كرد: در يك عمليات منسجم متهم به هويت "خ-م" در حالي كه در منزل خود مخفي شده بود توسط پليس دستگير و يك دستگاه خودرو پژو 405 كه با آن اقدام به اخاذي مي كردند نيز توقيف شد.

وي با اشاره به اينكه تلاش براي دستگيري دو همدست ديگر متهم كماكان ادامه دارد، خاطر نشان كرد: در بازرسي از منزل متهم دو قبضه سلاح جنگي و تعدادي خشاب و مهمات مربوطه نيز كشف شد.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: شهروندان در صورت مراجعه ماموران انتظامي، از آن ها برگ ماموريت و كارت شناسايي بخواهند و در صورت موارد مشكوك مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.



نظرات بینندگان