کد خبر: ۱۲۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ایران-اسپانیا، نبرد «یوزهای ایرانی» با «خشم‌های سرخ»

دومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا می‌تواند یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های ملی تاریخ فوتبال ایران لقب بگیرد.
به گزارش شیرازه تیم‌های ملی ایران و اسپانیا فردا در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2018 به مصاف یکدیگر می‌روند، این دیدار از ساعت 22:30 در کازان روسیه برگزار می‌شود.

مسابقه فردا شب برای ایرانی‌ها با رنگ و بوی ال کلاسیکو برگزار می شود چون معمولا طرفداران فوتبالدوست ایرانی ستاره‌های اسپانیا را در ترکیب دو تیم رئال یا بارسلونا دیده‌اند، بازیکنانی نظیر پیکه، راموس، ایسکو، اینیستا، کارواخال، بوسکتس و ....برای ایرانی‌ها در یکی از مهم‌ترین دربی‌ها دنیا زیر ذره‌بین هستند اما این ستاره‌ها فردا مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش و در یکی از مهمترین بازی‌های ملی فوتبال ایران قرار خواهند گرفت.

اسپانیا که در دیدار اول خود در مقابل پرتغال با ارائه یک بازی هجومی موفق شد سه گل بزند به دلیل ضعف دخه‌آ  و درخشش کریس رونالدو در نهایت به تساوی در مسابقه اول رضایت داد تا شاگردان کی‌روش در گروه مرگ صدرنشین باشند اما بدون  شک دیدار فردا شب برای «خشم سرخ یا همان ماتادورها» متفاوت است. اسپانیا به دنبال کسب سه امتیاز مقابل ایران است و برای اعاده حیثیت و اینکه نشان بدهد مدعی اول صعود است پا به این مسابقه خواهد گذاشت. از طرفی شاگردان کی روش با کوهی از انگیزه پا به این دیدار خواهند گذاشت.ایران برای این مسابقه روی هوش کی‌روش که اکثر مربیان جهان نسبت به زیرکی این مربی اذعان دارند حساب کرده و می‌خواهد باز هم شگفتی آفرین باشد، اگر چه انتظار مردم فوتبالدوست ایرانی از کی‌روش و تیمش بالا رفته اما  باید واقع گرایانه از یوزهای ایرانی انتظار داشت.

تیم ملی فوتبال ایران تا پیش از بازی فردا 3 امتیاز کسب کرده و پرتغال و اسپانیا و مراکش در رده‌های بعدی هستند اما کسب یک امتیاز از دیدار فردا می‌تواند به منزله یک معجزه برای تیم ملی فوتبال ایران باشد اگر چه کسب یک امتیاز بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

در ترکیب تیم ملی ایران روزبه چشمی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود ولی جهانبخش، ابراهیمی و دژاگه به مسابقه فردا خواهند رسید.در کنار این نفرات، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی جوان،انصاری‌فرد،بیرانوند بازیکنان تاثیرگذار ایران در بازی فردا هستند و از آن سو دخه‌آ،پیکه، راموس، اینیستا، ایسکو و دیگو کاستا نفرات مهم اسپانیا که در بدو حضور در روسیه مربی‌اش را تغییر داد هستند.


نظرات بینندگان