کد خبر: ۱۲۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
معاون عمرانی شهردار شیراز مطرح کرد:

اجرای با کیفیت پروژه های عمرانی ملاک و معیار ارزیابی شهرداران مناطق

آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: برنامه محوری از مهمترین اولویت های ما در اجرای پروژه ها ست و علیرغم همه تنگناهای اقتصادی عملیات اجرایی پروژه ها را با قدرت ادامه خواهیم داد.
اجرای با کیفیت پروژه های عمرانی ملاک و معیار ارزیابی شهرداران مناطقبه گزارش شیرازه، حسین آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در جریان  بازدید از ز پروژه های منطقه ۳ شهرداری  با بیان اینکه شهرداران مناطق بر اساس کیفیت در اجرای پروژه ها ارزیابی می شوند، اظهار کرد: این بازدیدها به صورت محسوس و نامحسوس و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کیفیت در اجرای پروژه ها مد نظر شهرداران مناطق ۱۱ گانه باشد، گفت: برنامه محوری از مهمترین اولویت های ما در اجرای پروژه ها ست و علیرغم همه تنگناهای اقتصادی عملیات اجرایی پروژه ها را با قدرت ادامه خواهیم داد.

معاون عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه شهرداران مناطق در خط اول خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند اظهار کرد: اجرای پروژه ها باید کمترین مزاحمت را برای مردم ایجاد کند. پروژه های عمرانی باید با برنامه ریزی دقیق و با کیفیت اجرایی شود تا شهروندان از بهره برداری به موقع و بدون مشکل آن لذت ببرند.

مهندس آرگیو با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهرداری در ابعاد مختلف ترافیکی، فرهنگی، خدماتی، ورزشی و ... است، گفت: افرادی که در شهرداری فعالیت دارند به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شهروندان باشند و خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانند.

وی با اشاره به شرایط ویژه منطقه ۳ در زمینه های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و مذهبی گفت: این منطقه نیازمند اجرای پروژه های انسان محور و توسعه ی پیاده راه ها مانند محور عرفان است.

معاون شهردار شیراز اظهار کرد: پروژه ی محور عرفان، مناطق ۳ و ۸ را شامل می شود و اجرای آن از اولویت های شهردار محترم شیراز است.

تملک، مشکل اصلی پروژه های عمرانی منطقه سه شیراز


فرود بذرافشان شهردار منطقه سه شیراز در حاشیه این بازدید مهمترین مشکل پروژه های عمرانی این منطقه را‌تملک اعلام کرد و گفت: تملک املاک مورد مسیر پروژه های تقاطع غیر همسطح خرامه به شیراز، چپگرد دلگشا و امتداد بلوار شهید وفایی در راستای افتتاح این پروژه ها از اولویت های منطقه است.

گفتنی است در این بازدید ۳ ساعته از پروژه های پایانه مسافربری سعدی و تقاطع غیرهمسطح در ابتدای جاده خرامه، تونل سعدی، مرکز سعدی شناسی، محور عرفان و طرح توسعه حرم علی بن حمزه ( ع) و ... بازدید شد.
نظرات بینندگان