کد خبر: ۱۲۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
معاون استاندار فارس:

ساخت پایانه پروازهای خارجی فرودگاه لارستان رو به اتمام است

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: ساخت پایانه پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی این شهرستان که هم اینک در فضایی با زیربنای 6 هزار مترمربع در دست احداث است در مرحله پایانی قرار دارد.
به گزارش شیرازه، جلیل حسنی، چهارشنبه در بازدید از روند احداث پایانه پروازهای خارجی فرودگاه لارستان افزود: با توجه به اهمیت این فرودگاه، پیگیر هستیم تا این پایانه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی، بیان کرد: فرودگاه یکی از زیرساخت های اصلی برای رونق اقتصادی به شمار می آید و حتی در معادلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و توسعه پایدار نیز تاثیر و نقش بی بدیلی دارد.

حسنی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های خوبی که شهرستان لارستان از آن برخوردار است، فرودگاه این شهرستان زمینه خوبی برای جذب سرمایه گداران و گردشگران است.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: حضور سرمایه گذاران برای سرمایه گداری در این منطقه می تواند زمینه را برای تقویت پرواز های این فرودگاه مساعد و مهیا کند.

حسنی همچنین به بازدید خود از سایر قسمت های فرودگاه لارستان اشاره و اظهار کرد: کارهای خوب و قابل قبولی در این فرودگاه انجام و این مجموعه به تجهیزات مناسبی مجهز شده است.

مدیر کل فرودگاه لارستان نیز در این بازدید گفت: این فرودگاه یکی از فعال ترین فرودگاه های جنوب کشور به شمار می آید و در هفته 28 پرواز از این فرودگاه انجام می شود.

امین الله صولتی افزود: همه روزه نیز از این فرودگاه پروازهای خارجی به مقصد کویت، قطر، امارات متحده عربی (دبی ـ شارجه) و پروازهای داخلی به مقصد تهران صورت می گیرد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه در نشستی با مدیر کل، معاونان، مسئولان حوزه حراست و پلیس فرودگاه لارستان، مسایل و مشکلات حوزه های مختلف این فرودگاه را از جمله موارد اداری، حفاظتی و امنیتی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
برچسب ها: لارستان ، فرودگاه ، فارس
نظرات بینندگان