کد خبر: ۱۲۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۷
حجت الاسلام رضوی اردکانی:

مذاکره مجدد با آمریکا به افراد خود فروخته ارتباطی ندارد / تقدیر از عملکرد تیم فوتبال ایران در بازی های جام جهانی

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به نامه درخواست مذاکره مجدد با آمریکا گفت: موضوع مذاکره با آمریکا به این افراد خود فروخته ارتباطی ندارد و تصمیم گیری در این زمینه تنها در سطح عالی نظام و توسط رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد.
محکومیت درخواست مذاکره مجدد با آمریکا/ تضعیف قوه قضائیه جایز نیست/ تقدیر از عملکرد تیم فوتبال ایران در بازی های جام جهانی
به گزارش شیرازه، امام جمعه موقت شیراز اول تیرماه در خطبه های نماز جمعه شیراز، نامه درخواست مذاکره مجدد با آمریکا را محکوم کرد و گفت: عده ای از نامه‌ نگاران که از افراد با سابقه اصلاحات هستند، به لندن فرار کرده و فرزندانشان نیز بورسیه عربستان هستند؛ عده ای نیز دبیر حزب کارگزاران و تعدادی از افراد نا آگاه و خائن حرف از مذاکره با آمریکا زده اند در حالی که این اتفاق قبلا افتاده؛ آمریکا هیچ خیری برای ما نداشته و همواره عهد شکنی و دشمنی اش با ملت ایران به دنیا نمایان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی نامه نگاران را افراد خود فروخته عنوان کرد و گفت: موضوع مذاکره با آمریکا به این افراد خود فروخته ارتباطی ندارد و تصمیم گیری در این زمینه تنها در سطح عالی نظام و توسط رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد.

وی فلسفه وجودی دین مبین اسلام را مبتنی بر عدالت دانست و با اظهار اینکه فلسفه انقلاب اسلامی ما گسترش عدالت است، بیان کرد: قوه قضائیه نهادی است که وظیفه مبارزه با ظلم و برقراری عدالت را دارد.

امام جمعه موقت شیراز با اعلام اینکه جوسازی ها مخصوصا برعلیه قوه قضائیه زیاد است، گفت: تضعیف قوه قضائیه به صلاح و جایز نیست و نباید جوسازی صورت بگیرد؛ متاسفانه درصد زیادی از مطالب فضای مجازی دروغ و تهمت است که هدفش تشویش اذهان عمومی است.

رضوی اردکانی با بیان اینکه ممکن است نواقصی هم وجود داشته باشد و با قضات متخلف نیز برخورد شود؛ برای رفع نواقص باید امر به معروف و نهی از منکر صورت بگیرد اما باید توجه کنیم که قضات شریف بسیاری هم داریم که لازم است تقویت شوند تا اعتماد عمومی مردم هم به این دستگاه قضایی جلب شود.


وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شیراز به سالروز تخریب قبرستان بقیع اشاره کرد و گفت: خیانت بسیاری از سالهای گذشته تاکنون اتفاق افتاده که یکی از آنها تخریب قبرستان باشکوه بقیع توسط ظالمان زمان بوده است؛ از گذشته تاکنون شاهد حضور ظالمان بسیاری بوده ایم که در همین اواخر جور، ظلم و هتک حرمت های داعش را نیز شاهد بودیم.

امام جمعه شیراز در انتها ضمن قدردانی از فوتبالیست های ایرانی جهت عملکردشان در بازی های جام جهانی 2018، اظهار داشت: شما غیرت اسلامی و ایرانی را نشان دادید؛ همه ملت ایران برای موفقیت شما در مراحل بعد نیز دعا خواهند کرد.

نظرات بینندگان