کد خبر: ۱۲۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
جام جهانی ۲۰۱۸؛

نتایج نهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

نهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.در مهمترین مسابقهتیم‌های ملی فوتبال آرژانیتن و کرواسی به مصاف هم رفتند.
به گزارش شیرازه، نهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال آرژانیتن و کرواسی به مصاف هم رفتند.

 

برزیل ۲ - ۰ کاستاریکا /پیروزی سخت شاگردان تیته مقابل کاستاریکا

تیم های ملی فوتبال برزیل و کاستاریکا امروز نخستین بازی دور دوم در گروه پنجم رقابت های جام جهانی 2018 را برگزار کردند و در پایان این برزیلی ها بودند که با دو گل دیر هنگام نیمار و کوتینیو موفق شدند پیروز میدان باشند . شاگردان تیته با این برد 4 امتیازی شدند و به صدر جدول گروه پنجم رفتند. تیم ملی کاستاریکا هم که شگفتی ساز جام جهانی گذشته بود ئو توانسته بود تا جمع هشت تیم برتر راه یابد از دور مسابقات حذف شد. 

نتایج نهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

ایسلند ۰ - ۲ نیجریه / نیجریه بیدار و آرژانتین امیدوار شد

 

تیم های ملی فوتبال نیجریه و ایسلند هم دومین دیدار گروه چهارم رقابت ها را برگزار کردند. ایسلندی ها که نخستین حضورشان در جام جهانی فوتبال را تجربه می کردند توانسته بودند در بازی نخست مقابل آرژانتین به یک تساوی دست یابند و در بازی مقابل نیجریه در صورت پیروزی شانس زیادی برای صعود به دست می آوردند و زمینه حذف آرژانتین یک امتیازی را فراهم می کردند با این  حال آن ها شکست خوردند تا وضعیت صعود یا حذف  یاران مسی به دور پایانی مقدماتی برسد. با نتیجه امروز صعود کرواسی به عنوان تیم صدرنشین قطعی شد و حالا نیجریه و آرژانیتین در بازی پایانی برای صعود می جنگند همچنین ایسلند هم در صورت برد در بازی پایانی و تساوی در دیدار آرژانتین و نیجریه شانس صعود دارد. 

 

نتایج نهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سوئیس 2 - صربستان 1/سوئیسی ها با کامبک به صعود امیدوار شدند

تیم های ملی سوئیس و صربستان هم دومین دیدار گروه پنجم رقابت ها را برگزار کردند در این دیدار در حالی که صرب هابا یک گل از حریفشان پیش بودند سوئیسی ها توانیتندبا نتیجه 2- 1 پیروز شوند تا با 4 امتیاز به جایگاه دوم برسند با این نتیجه تیم های برزیل ، سوئیس ، صربستان و کاستاریکا به ترتیب با 4 ، 4 ، 3 و 0 امتیاز در جایگاه اول تا چهارم حضور دارند. 

نتایج نهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

انتهای پیام /

نظرات بینندگان