کد خبر: ۱۲۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
معاون آموزش و پرورش فارس خبر داد:

آغاز ثبت نام دانش آموزان اول و دوم متوسطه از مردادماه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت نام دانش آموزان ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس فارس ،از 6 مرداد آغاز می شود .

به گزارش شیرازه، فرهاد اسماعیلی شنبه 2 تیر در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام دانش آموزان ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس فارس از 6 مرداد آغاز می شود و تا بیستم مردادماه طی تمام روزهای هفته و از بیستم تا سی و یکم مرداد، در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مدارس استان، 31 مرداد زمان اتمام ثبت نام دانش آموزان است و اولیای دانش آموزان در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزش و پرورش فارس ملاک ثبت نام دانش آموزان در مدارس را طرح آدرس و جغرافیای محل سکونت آنها اعلام و اضافه کرد: لازم است اولیای محترم، برای ثبت نام فرزندان خود بر همین اساس اقدام و از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش خوداری کنند.

اسماعیلی از تشکیل کمیته ای برای تعیین تکلیف دانش آموزانی که محل سکونت آنان در مرز نواحی چهارگانه قرار دارد، خبر داد و گفت: اولیای دانش آموزانی که با این موضوع مواجه هستند، به اداره های آموزش و پرورش نواحی چهارگانه شیراز مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه ی استان فارس همچنین گفت: ثبت نام از دانش آموزان میان پایه ای در دوره های اول و دوم متوسطه از ابتدای شهریور در مدرسه ی محل تحصیل انجام می شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزی در مقطع میان پایه ای به دلیل نقل مکان، نیاز به جابه جایی داشته باشد، لازم است که از ابتدای شهریور برای انجام روند مورد نظر اقدام کنند.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان