کد خبر: ۱۲۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

اعلام فراخوان هجدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهر در فسا

هجدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهر در شهرستان فسا اعلام شد.
به گزارش شیرازه، محمد کاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت: انجمن هنر‌های نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برای گسترش و استفاده ازاستعداد‌های هنرمندان برای هجدهمین سال پیاپی اقدام به برگزاری جشنواره استانی تئاتر پسامهر کرده است.

وی بیان کرد: هدف ازبرگزاری این رویدادهنری توجه و نگاه ویژه و هنرمندانه به شعارحمایت ازکالای ایرانی واهمیت تولیدات داخلی در راستای اشتغال است.

رحمانی توجه جدی مخاطب به عنوان یکی از ارکان اساسی هنر‌های نمایشی، توجه به عنصرنوآوری و شگفتی درنمایش ها، رونق بخشیدن به متون و آثار بومی، توجه به شناخت صحیح نسبت به نمایشنامه‌های چاپی وخارجی را نگاه کاوشگرانه جامعه در مسائل اجتماعی دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فسا، تصریح کرد: هر هنرمند صاحب اثر می‌تواند با یک اثر درخواست حضور در جشنواره را داشته باشد که باید ۳ نسخه لوح فشرده با مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر و چکیده سوابق هنرینیز به همراه تقاضای حضور در جشنواره را تا ۱۸ مردادماه امسال به دبیرخانه واقع دربلوار معلم، طبقه فوقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به آدرس ershad_fasa@yahoo.com ارسال شود.

گفتنی است، نتایج بازبینی ۲۵ مردادماه اعلام و گروه‌های برگزیده درنیمه اول شهریورماه با حضور داوران کشوری در سالن استاد سیروس خورشید و سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به رقابت می‌پردازند.
برچسب ها: فسا ، جشنواره ، تئاتر
نظرات بینندگان