کد خبر: ۱۲۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
با حکم امیر شاه‌صفی؛

انتصاب فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید دوران

طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر «اسماعیل لشکری» فرمانده پایگاه شهید دوران شد.
به گزارش شیرازه، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید دوران نیروی هوایی ارتش با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری امروز شنبه 2 تیرماه برگزار شد و طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.

در این مراسم فرمانده نیروی هوایی با قدردانی از تلاش‌های امیر خلبان محمدی فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید دوران گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید دوران در طول مدت فرماندهی امیر محمدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

وی در ادامه افزود: با تلاش و پشتکار نیرو‌های خدوم پایگاه هوایی شهید دوران توانسته‌ایم در رسیدن به خودکفایی درخصوص نوسازی و بازسازی ناوگان نیروی هوایی موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

شاه‌صفی اظهار کرد: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با قدمت ۶۲ ساله از موفق‌ترین پایگاه‌هایی است که در تعمیر، نگهداری و اورهال انواع هواپیما‌های شکاری و ترابری شرقی و غربی فعالیت دارد.

فرمانده نیروی هوایی خدمت ده ساله امیر محمدی را در این پایگاه مایه مباهات نیروی هوایی دانست و اظهار کرد: این خلبان شجاع با مدیریت خوب خود، عملکرد بسیار خوبی را در در سطح نیروی هوایی داشته است.

گفتنی است در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز با اشاره به رشادت های نیروی هوایی ارتش در تاریخ انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته است و پایگاه هوایی شهید دوران شیراز یکی از مراکزی است که در همه زمینه‌ها توانسته است افتخار آمیز باشد.

حجت الاسلام سیداحمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در پایان این مراسم افزود: منطقه هوایی شهید دوران شیراز در همه زمینه‌ها تنوع هواپیمایی دارد و متخصصان این پایگاه شکاری ترابری علاوه بر تخصص فنی و عملی در حوزه‌های فرهنگی و دینی پیشتاز همه پایگاه‌های نیروی هوایی در کشور هستند.

گفتنی است امیر خلبان اسماعیل لشکری پیش از این فرماندهی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر را بر عهده داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان