کد خبر: ۱۲۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
رئیس دادگستری داراب:

پرونده های دادگستری داراب کاهش داشته است

رئیس دادگستری داراب گفت: درسال 96حجم ورودی پرونده های دادگستری داراب 35 هزار پرونده بود که امسال نسبت به سال گذشته 5 هزار پرونده کاهش داشته ایم و همه این 5 هزار مورد مختومه شده است.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در دیدار با امام جمعه داراب به مناسبت هفته قوه قضائیه افزود:کاهش پرونده ها به منزله اقدامات مناسب دادگستری در زمینه پیشگیری از وقوع جرم بوده است.
وی در این دیدار که دوم تیرماه برگزار شد ادامه داد : قضات شریف و مجموعه قضایی داراب انسانهای پاک و متخصص، متعهد و پرتلاش هستند ودست دلال ها وکار چاق کن ها از دادگستری قطع شده است و مردم بدون واسطه و هماهنگی قبلی می توانند با دادستان و بنده و قضات ملاقات کنند.
رئیس دادگستری داراب به معضلات اجتماعی داراب نیز اشاره کرده و گفت: آمار طلاق درسال 96 حدود 745 فقره پرونده بود که عدم اشتغال جوانان و بیکاری عامل بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی در داراب است.
موسوی گفت: از مردم و مسئولان و جناح های سیاسی می خواهم با وحدت وهمدلی برای توسعه شهرستان داراب با نماینده مردم در مجلس همکاری کنند و اجازه دهند درفضای آرام به مردم خدمت و کارها را پیش ببرد.
رئیس دادگستری داراب همچنین در مورد فضای مجازی نیز گفت: بنده و دادستان در اکثر گروهای واتساپ عضو هستیم و فضا را رصد می کنیم و برخوردهای مناسبی با کسانی که از خطوط قرمز نظام عبور و تخریب کرده اند انجام داده ایم واکنون هم به مدیران گروه ها وفعالان مجازی هشدار می دهم با کسانی که به مسئولان نظام و ولایت توهین کنند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
اول تا هفتم تیرماه، هفته قوه قضاییه است.
شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
ایرنا
نظرات بینندگان