کد خبر: ۱۲۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۷
گزارش تصویری از آخرین وضعیت چمن بی کیفیت ورزشگاه میان رود؛

ورزشگاه میانرود شیراز؛ صرف 70 میلیارد بودجه و 23 سال عمر با بازدهی صفر!

آقای کامیاب اکنون 6 ماه از آخرین قول شما جهت برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه گذشته و همچنان این قول ها عملی نشده؛ این موضوع در حالیست که وی درباره میزان صحت و سقم برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال در این ورزشگاه گفته بود اگر از آسمان سنگ هم ببارد حتما بازی های نیم فصل را در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد.
به گزارش شیرازه افتتاح نمایشی و انتخاباتی مجموعه ورزشی پارس شیراز که اواخر اردیبهشت 96 انجام شد، در حالی رقم خورده که به اذعان مدیرکل ورزش و جوانان فارس این افتتاح به معنای تکمیل تمام بخش‌ها و تحویل کار نبوده است!

حیدر علی کامیاب در روز افتتاح این ورزشگاه به خبرگزاری دولت گفت: در ساخت این ورزشگاه کیفیت را فدای سرعت نکرده‌ایم و بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و تایید کیفی آزمایشگاه‌های مختلف در حال اتمام است.
در همین ایام، کامیاب در مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌های استان اعلام ‌کرد که همه تلاشش را برای تجهیز و تامین اعتبار لازم تیم‌های فوتبال استان انجام داده و امکانات لازم برای موفقیت تیم‌های فوتبال شیرازی در لیگ‌های مختلف فراهم شده و آنها برای عدم موفقیت هیچ بهانه‌ای ندارند و باید به مردم پاسخگو باشند!

اینها، ویترین زیبایی بود که حیدرعلی کامیاب به مدد بازوهای رسانه‌ای خود، طی یک سال اخیر در سطح افکار عمومی استان مطرح کرد و نمایی زیبا از ورزش فارس به نمایش گذاشت؛ نمایی که از دور هم که آن را ببینی می‌فهمی یک جای کارش می‌لنگد!

زمانی که برای پروژه ای افتتاحیه برگزار می شود یعنی آن پروژه آماده بهره برداری است در حالیکه هنوز ورزشگاه پارس در حال طی مراحل عملیات اجرایی است و علی رغم قول های متعدد مدیر کل ورزش و جوانان فار س عملا هیچ مسابقه ای در آن برگزار نمی شود.

این وسط، از همه چیز بدتر این است که حیدرعلی کامیاب به مدد بازوهای رسانه‌ای خود همچنان قهرمان ورزش فارس باقی می‌ماند و هیچ رسانه‌ای فریاد بر نمی‌آورد که چرا حتی یک ورزشگاه استاندارد در فارس نداریم؟ چرا هیچ رسانه‌ای سخنان چند ماه پیش جناب مدیرکل در خصوص کیفیت بالای زمین چمن ورزشگاه پارس و یا فراهم بودن همه زیرساختهای لازم برای تیم‌های فوتبال را به کامیاب یاداوری نمی‌کند؟

کامیاب آذرماه سال گذشته در گفتگو با شیرازه اظهار داشت: تمامی امکاناتی که مربوط به برگزاری مسابقات فوتبال می شود اوایل مهرماه 96 آماده بوده است ولی به دلیل اینکه میخواستیم زمین چمن این ورشگاه ریکاوری بهتری داشته باشد و بلایی که بر سر زمین چمن حافظیه آمد برای پارس هم تکرار نشود تصمیم گرفتیم زمان بیشتری برای استراحت این زمین در نظر بگیریم. با پیمانکار زمین هماهنگ کرده ایم که ان شاالله اولین بازی نیم فصل دوم برق یا فجرشهیدسپاسی را در آن برگزار کنیم.

کامیاب در پاسخ به این سوال شیرازه درباره میزان صحت و سقم برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال در این ورزشگاه گفت: اگر از آسمان سنگ هم ببارد حتما بازی نیم فصل را در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد و شما هم از الان می توانید تیتر آنرا بزنید.

اما این قصه سر دراز دارد! آقای کامیاب اکنون 6 ماه از آخرین قول شما جهت برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه گذشته و همچنان این قول ها عملی نشده؛ در تصاویر زیر که مربوط به تیرماه 1397 می باشد، آخرین وضعیت چمن این ورزشگاه مشاهده می گردد. نکته ای که بیش از هر چیز به چشم می آید کیفیت پایین چمن این ورزشگاه است.

ورزشگاه میانرود شیراز؛ صرف 70 میلیارد بودجه و 23 سال عمر با بازدهی صفر!

ورزشگاه میانرود شیراز؛ صرف 70 میلیارد بودجه و 23 سال عمر با بازدهی صفر!

ورزشگاه میانرود شیراز؛ صرف 70 میلیارد بودجه و 23 سال عمر با بازدهی صفر!

ورزشگاه میانرود شیراز؛ صرف 70 میلیارد بودجه و 23 سال عمر با بازدهی صفر!


*ایمان زارع مهذبیه
برچسب ها: شیرازه ، میانرود ، ورزشی
نظرات بینندگان