کد خبر: ۱۲۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۷
اداره کل تأمین اجتماعی فارس اعلام کرد؛

10 تیرآخرین مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای

پایان مهلت قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب دهم تیرماه است و کارفرمایان می‌توانند با رجوع به شعب تأمین اجتماعی برای تعیین تکلیف بدهی خود اقدام کنند.
به گزارش شیرازه، کارفرمایانی که جرائم بیمه‌ای آن‌ها مربوط به قبل از ٢٩ اسفندماه 95 است و هم‌اکنون نیز رابطه بیمه پردازی آن‌ها با سازمان تأمین اجتماعی ادامه دارد، مشمول قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب هستند.

بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب شامل کارفرمایان کارگاه‌های معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است و تمامی شعب این سازمان در کشور آماده پاسخگویی به کارفرمایان در خصوص این قانون هستند.

پایان مهلت قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب دهم تیرماه است و کارفرمایان تنها پنج روز دیگر فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی و ارائه درخواست از مزایای این قانون استفاده کنند.

به کارفرمایان توصیه می‌شود استفاده از این قانون را به‌روز آخر موکول نکنند و قبل از پایان مهلت تعیین‌شده به شعب تأمین اجتماعی برای تعیین تکلیف بدهی خود مراجعه کنند.

کارکنان واحدهای درآمد شعب تأمین اجتماعی فارس تا ساعت ٢٠روز دهم تیرماه آماده دریافت و ثبت درخواست‌های کارفرمایان مشمول این طرح هستند.

نظرات بینندگان