کد خبر: ۱۲۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

افتتاح کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز

دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: فضای مجازی دارای شاخصه های متفاوتی است که امروزه باید تفکیک کارها در معاونت فضای مجازی، معاونت گردان سایبری و معاونت کانون رسانه ناحیه با قوت الهی ادامه پیدا کند.
به گزارش شیرازه؛ سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در افتتاح کانون بسیج رسانه شهید رهبر این ناحیه گفت: فضای مجازی ناحیه بقیه الله(عج) از جوان ترین معاونت های ناحیه است که اغلب جلسات برگزارشده را جوانان تشکیل می دهند.

وی از اهتمام مسوول بسیج رسانه استان جهت پیگیری و راه اندازی ‌کانون بسیج رسانه در نواحی تقدیر کرد و افزود: امروز به صورت رسمی کانون بسیج رسانه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز افتتاح شد تا شاهد اجرای برنامه های منظم و منسجم تری باشیم.

سرهنگ دوستدار ضمن توقع تفکیک کارهای فضای مجازی ابراز داشت:‌ فضای مجازی دارای شاخصه های متفاوتی است که امروزه باید تفکیک کارها در معاونت فضای مجازی، معاونت گردان سایبری و معاونت کانون رسانه ناحیه با قوت الهی ادامه پیدا کند.

دوستدار ضمن اشاره به حضور خود در نشریات دانشجوی اظهار داشت: دوستان که اهل قلم و رسانه هستند نزدیکی خاصی به ما دارند چرا که در دوران دانشجویی بنده کار رسانه را انجام دادم و امیدوارم به کمک همدیگر مشکلات در تولید محتوا و رصد برطرف شود.

خلاء های رسانه فارس توسط کانون بسیج رسانه شهید رهبر برطرف می شود

مصطفی اژدری مسوول کانون بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس نیز در افتتاح کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، رسانه را تعیین کننده تمام مسائل جاری در شهر، استان، کشور و بین الملل دانست و گفت:‌ امروزه اگر کسی رسانه داشته باشد همه چیز دارد واگر رسانه نداشته باشد هیچ چیزی ندارد.

مسوول کانون بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس ادامه داد:‌ اگر رسانه در انعکاس فعالیت ها خوب عمل کند آن دستگاه موفق است و اگر رسانه مسموم باشد، آن مجموعه هرکار خوبی هم که انجام داده باشد در بازنشر آن اطلاعت و آگاهی به اطلاع عموم نمی رسد و همه آن عملکرد به خطا می رود و برعکس جلوه می دهد لذا نقش رسانه انقلابی خیلی مهم است.

وی جوانان را قلب تپنده ایران اسلامی دانست و افزود: جوان سرشار از انرژی، طراوت، شادابی، ابتکار، خلاقیت و همه خوبی ها است.

اژدری ضمن تشکر از فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز به اهتمام راه اندازی این کانون اظهار داشت: اعتماد به جوانان توانمند عرصه فضای مجازی و واگذاری مسئولیت به آنان در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری است و در این راستا از مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه و سازمان حفاظت اطلاعات ناحیه بقیه الله(ع) شیراز که با روحیه انقلابی در تایید صلاحیت برادر مومن و جوان انقلابی اعتماد کرده اند تا سرانجام اقدامات منجر به افتتاح کانون شود تشکر و قدردانی می نمایم.

مسوول کانون بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس به انتظارات مورد بررسی از کانون رسانه ای شهید هبر اشاره کرد وگفت: امروز در شهر شیراز و استان فارس تعیین کننده بسیاری از اتفاقات خوب، فعالین فضای مجازی هستند لذا امروز آنچه ما به عنوان یک خلاء احساس می کنیم و از کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) انتظار داریم تربیت خبرنگار کادر طراز انقلاب است که بتوان از آن استفاده کرد، همچنین تولید محتوای خوب، علمی و منطقی تهیه و تدوین شود تا در آموزش سواد رسانه ای مورد بهره برداری قرار گیرد و در حوزه محرومیت زدایی و کمک به فقرا با برگزاری اردوهای بسیج رسانه الگویی در رفع مشکلات باشیم.

وی اذعان داشت: مسوول کانون بسیج رسانه باید دوشادوش فرمانده ناحیه فعالیت کند لذا کانون بسیج رسانه در تمامی نواحی استان راه اندازی خواهد شد و ارائه خدمات با هدف مرتفع نمودن دغدغه های مردم کار خود را شروع خواهند کرد.

خاطر نشان می شود در این جلسه رضاکوهی شوریجه به عنوان مسوول کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز و علیرضا نیکجو به عنوان مسوول گردان های سایبری سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز معارفه شدند.
نظرات بینندگان