کد خبر: ۱۲۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۷
با همکاری نیروهای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب فارس؛

نشست هم اندیشی شبکه جوانان رضوی فارس برگزار شد

نشست هم اندیشی شبکه جوانان رضوی فارس با همکاری نیروهای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت برگزاری جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید و با حضور نمایندگان بیش از ۲۰ شهرستان در حسینیه سیدالشهدا (ع) شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه؛ روز گذشته نشست هم اندیشی شبکه جوانان رضوی فارس با همکاری نیروهای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت برگزاری جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید و با حضور نمایندگان بیش از ۲۰ شهرستان در حسینیه سیدالشهدا (ع) شیراز برگزار شد.

این نشست یک روزه با کارگاه آموزش خبر نویسی و انتشار خبر آغاز شد که در این کارگاه تعریف خبر، عناصر شش گانه خبر، ارزش های خبری و نحوه تنظیم خبر جهت انعکاس خبرهای دهه کرامت و جشن های مردمی آموزش داده شد.

دومین برنامه قبل از ظهر این نشست، به معرفی برنامه های کانون جوانان رضوی و همچنین معرفی و تشریح زمان و ریز برنامه های حضور خادمان حرم رضوی تحت عنوان «جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید» در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس اختصاص یافت.

برنامه عصر با کارگاه آموزش نرم افزاری و سخت افزاری شبکه سازی در تشکل های مردمی پیگیری شد و در نهایت مدیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان فارس به عنوان سخنران پایانی، پیرامون مسائلی از جمله کانون جوانان رضوی و نقش تشکل های مردمی در جامعه نکاتی را بیان کرد.

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مدیر برگزاری جشن های ملی و بین المللی زیر سایه خورشید و مدیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس طی سخنانی به سابقه این جشن ها در کشور اشاره کرد و حفظ وحدت و همکاری میان سایر تشکل ها و نهادهای فرهنگی هر شهر و استان را برای تأثیرگذاری ضروری دانست.


نظرات بینندگان