کد خبر: ۱۲۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

مرکز قلب شهرستان آباده با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید

مرکز قلب آباده به مساحت سه هزار و ۶۴۰مترمربع، با اعتباری بالغ بر شش و نیم میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شیرازه، در ادامه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان فارس پس از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا(ع)، دو خدمت جدید دیگر به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان آباده اضافه شد. در این سفر پروژه باند فرود بالگرد اورژانس هوایی به مساحت 590 متر مربع با اعتبار بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت در آئین افتتاح این مرکز با گرامیداشت یاد شهدای قوه قضائیه گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا توزیع خدمت در تمام مناطق کشور صورت گیرد که این امر با مشارکت مردم، تحقق می‌یابد.

هاشمی با اشاره به بهسازی و نوسازی تمامی مراکز بهداشتی درمانی در آباده، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، خدمات مرکز قلب این شهرستان توسعه یابد.

وی گفت: در این شهرستان شاهد رضایت‌مندی مردم از ارائه خدمات سلامت هستیم و برای تحقق کامل فرآیندهای درمانی در حال اجرا، نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد که از نیکوکاران دعوت می‌شود تا در این زمینه در کنار مجموعه وزارت بهداشت، مشارکت بیشتری داشته باشند.

کامران مهدوی، رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده نیز در آئین بهره‌برداری از مرکز قلب این شهرستان گفت: از سال 91 تاکنون، پنجاه میلیارد تومان برای توسعه خدمات سلامت و ساخت و سازهای بهداشتی درمانی در این شهرستان هزینه شده است که عمده این اعتبار، دستاوردی از طرح تحول نظام سلامت بوده است.

مرکز قلب آباده به مساحت سه هزار و 640مترمربع، با اعتباری بالغ بر شش و نیم میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسید.  برای این مرکز، خدمات تشخیص، مراقبت و بستری بیماران قلبی عروقی، اکوکاردیوگرافی، اورژانس قلب و تست ورزش پیش‌بینی شده است.

برچسب ها: اباده ، فارس ، افتتاح
نظرات بینندگان