کد خبر: ۱۲۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۷
مدير بورس منطقه‌ای فارس:

143 ميليون و 538 هزار سهم در بورس فارس مبادله شد

مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: تعداد 143 ميليون و 538 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 373 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی بورس منطقه‌ای فارس، کرشمه ترابیان پیرامون مبادلات هفته‌ی گذشته‌ی بورس در فارس، اظهار داشت: در هفته‌ی گذشته شاخص کل بازار به میزان 2 هزار و 452 واحد افزایش و به عدد 11 هزار و 324 رسید.

وی بابیان این‌که تعداد 143 میلیون و 538 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 373 میلیارد ریال در هفته‌ی گذشته مبادله شد، افزود: 49 درصد از حجم مبادلات مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده که این تعداد سهام متعلق به 293 شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس با اشاره به صدور کد سهامداری برای 167 نفر، گفت: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های «گسترش نفت» و «گاز پارسیان»، «سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تأمین» و «پارس‌خودرو» با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های «زامیاد»، «سایپا» و «ایران‌خودرو» با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ترابیان تصریح کرد: همچنین سهام شرکت‌های «پتروشیمی زاگرس»، «سایپا» و «گروه صنایع کاغذ پارس» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «سرمایه‌گذاری نیرو»، «پلی اکریل» و «نورد لوله اهواز» با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

نظرات بینندگان