کد خبر: ۱۲۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

وحید رضایی سرمربی فجرشهید سپاسی شد

با اعلام باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز وحید رضایی کاپیتان سابق این تیم بعنوان سرمربی باشگاه معرفی گردید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه با اعلام باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز وحید رضایی کاپیتان سابق این تیم بعنوان سرمربی باشگاه معرفی گردید. بنا بر این گزارش فلاح مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی با اعلام این خبر گفت: بعد از پایان فصل بدون اینکه عجله ای داشته باشیم بهترین گزینه ممکن را انتخاب کردیم تا تیم فجر بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

فلاح با عنوان اینکه از گزینه های زیادی برنامه گرفته شد ادامه داد: دیروز در جلسه ای که با هیات مدیره داشتیم وحید رضایی مورد تایید قرار گرفت، ما تنها یک انتخاب میتوانستیم داشته باشیم البته دیگر گزینه ها هم شرایط و برنامه های خوبی داشتند.

وحید رضایی بازیکن و کاپیتان سابق فجر شهید سپاسی بوده و در حیطه مربیگری هم عملکرد قابل قبولی ارائه داده است. فلاح درباره قراردادی که رضایی با ذوب اهن بسته بود افزود: ما اصول حرفه ای را رعایت کردیم و ابتدا با آذری مدیرعامل ذوب اهن مذاکره داشتیم و با رضایت ایشان به سراغ وحید رضایی رفتیم.  آذری تعامل بسیار خوبی با ما داشت و با یکی دانستن هر دو باشگاه ذوب آهن و فجر شهید سپاسی گفت تنها کاری که برای باشگاه شهید سپاسی میتواند انجام دهد رضایت به این انتقال است.

وی در پایان گفت :قراداد این سرمربی یکساله است و کادر خودش را هنوز معرفی نکرده است
نظرات بینندگان