کد خبر: ۱۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
در مراسم نشست تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار مطرح شد:

توسعه روستایی یکی از خدمات و برکات نظام اسلامی است

سرپرست فرمانداری شهرستان کوار توسعه روستایی را یکی از خدمات و برکات نظام اسلامی دانست و گفت: توسعه روستایی با محرومیت زدایی و خدمت به روستاییان جلوه گر می شود.

به گزارش شیرازه، نشست تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوار با حضور معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس و سرپرست فرمانداری شهرستان کوار و مدیریت سابق و کنونی بنیاد مسکن این شهرستان برگزار شد.

اشکان کاظمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوار ضمن تقدیر از خدمات مدیر قبلی و آرزوی توفیق برای مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان کوار، توسعه روستایی را یکی از خدمات و برکات نظام اسلامی دانست و گفت: توسعه روستایی با محرومیت زدایی و خدمت به روستاییان جلوه گر می شود، این اقدام به همراه مدیریت جهادی و کمک به نیازمندان و ایجاد سرپناه برای طبقات و اقشار با سطوح درآمدی مختلف از جمله اموری است که موجب افزایش سطح رضایتمندی مردم می شود.

فرج الله نصیری معاون بهسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن نیز دراین مراسم با بیان اینکه توسعه روستایی و خدمت به وستاییان و نیازمندان از آرمان های اصلی انقلاب و از اهداف اصلی بنیاد مسکن است، بنیاد مسکن استان فارس در این عرصه فعالیت های چشمگیری داشته است و موجب شده تا چهره بسیاری از مناطق روستایی استان فارس از جمله مناطق شهرستان کوار متحول شود.

معاون بهسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس مهندس نصیری در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مقاوم سازی مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: 180 میلیون ریال تسهیلات به واحد هایی که مقاوم سازی می کنند و 200 میلیون ریال به واحد های فرسوده ای که تخریب می شوند و نوسازی می گردد اعطا می شود.

به گفته نصیری طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی هم اکنون با 700 میلیارد ریال اعتبار در این استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تا کنون 225 هزار و 300 واحد مسکونی در استان فارس مقاوم سازی شده است، گفت: متوسط مقاوم سازی ها در استان ما 54 درصد است که حدود 7 درصد بیشتر ازمتوسط کشوری است.

به گفته وی سال گذشته مقاوم سازی 10 هزار و 745 واحد مسکونی در استان فارس آغاز شده است، گفت: امسال نیز مقاوم سازی 14 هزار و 800 واحد مسکونی روستایی در برنامه کاری است.

در این مراسم از خدمات عباس خالقداری مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان کوار تقدیر و طهمورث محمودی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن این شهرستان معرفی شد.

برچسب ها: کوار ، بنیاد مسکن ، شیراز
نظرات بینندگان