کد خبر: ۱۲۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
معاون اتاق بازرگانی شیراز خبر داد:

راه‌اندازی انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر در اتاق بازرگانی شیراز/ بنیاد خیرین اشتغال فعال می‌شود

راهدار با اعلام اینکه به زودی انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر راه‌اندازی می شود، گفت: بنیاد خیرین اشتغال در سال‌های گذشته راه‌اندازی شده اما غیرفعال است که اتاق بازرگانی شیراز آن را فعال می‌کند.

به گزارش شیرازه،راه‌اندازی انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر در اتاق بازرگانی شیراز/ بنیاد خیرین اشتغال فعال می‌شود عضو هیات نمایندگان و معاون اتاق بازرگانی شیراز در دیدار رئیس اتاق بازرگانی فارس و اعضای کانون های اتاق بازرگانی شامل پیشکسوتان، جوانان، زنان و کارآفرینی گفت: اتاق بازرگانی فارس متعلق به همه فعالان بخش خصوصی و محل رجوع همه دغدغه مندان و فعالان اقتصادی استان است و همه افراد باید برای توسعه اقتصادی استان نقش خود را ایفا کنند.

یلدا راهدار بیان کرد: همه افراد جامعه به ویژه فعالان اقتصادی در مقوله اقتصاد نقش دارند و هر کس باید نقش خود را به خوبی ایفا کند تا رونق و توسعه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است و تعلق به فرد یا افراد خاصی ندارد، افزود: در حال حاضر 29 تشکل تحت مجموعه اتاق بازرگانی شیراز فعال است که از این تعداد چهار کانون پیشکسوتان، زنان، کارآفرینی و جوانان مسایل خود را به صورت قشری دنبال می کنند.

مشاور استاندار فارس اظهار داشت: اتاق بازرگانی به دنبال به حداقل رساندن مشکلات و نقاط ضعف در فضای کسب و کار استان و کشور است که در این زمینه نیاز به همدلی و هم افزایی بیشتر فعالان بخش خصوصی استان احساس می شود.

راهدار اضافه کرد: راه اندازی شورای پژوهش با بهره مندی از اساتید دانشگاه، تقویت شورای گفتگو، تقویت دبیرخانه کمیسیون های تخصصی، راه اندازی دفتر تبادل تکنولوژی، دفتر مطالعات راهبردی کشاورزی و آب، استانداردسازی، آینده پژوهشی و سلامت اداری از اقدامات مهم انجام شده در کاهش مشکلات فضای کسب و کار استان است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته فعالیت های اتاق بازرگانی شیراز دانش بنیان شده است و با هدف کاهش و رفع مشکلات و ارائه راهکارهای عملی و کاربردی مسایل مربوط به بخش اقتصاد استان را به صورت علمی و کارشناسی دنبال می کنیم.

راهدار عنوان داشت: با توجه به مبحث مهم سرمایه گذاری در بخش های مختلف و ظرفیت های موجود در این زمینه در استان، به زودی انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر در اتاق بازرگانی فارس راه‌اندازی می شود.

وی با اشاره به راه اندازی بنیاد خیرین اشتغال در سالهای گذشته تصریح کرد: متاسفانه این بنیاد غیر فعال است و یکی از برنامه های امسال اتاق بازرگانی فارس و چهار کانون پیشکسوتان، جوانان، زنان و کارآفرینی فعال کردن این بنیاد در استان است.

در این جلسه اعضای شورای پیشکسوتان، اعضای کانون زنان بازرگان، اعضای کانون جوانان و اعضای کانون کارآفرینان استان فارس به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان