کد خبر: ۱۲۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

پذیرش میهمان در ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم اظهار کرد: ترم تابستان در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.
به گزارش شیرازه، سیدکوروش سرورزاده اظهار کرد: در ترم تابستان برخی از دروس به صورت محدود ارائه می‌شود و این فرصت مناسبی برای دانشجویان برای میهمانی در واحد جهرم است چراکه در برخی واحدهای دانشگاهی این فرصت مهیا نیست.

به گفته سرورزاده، همه دروس معارف در ترم تابستان ارائه می‌شود و این فرصت برای دانشجویانی که با شرکت در ترم تابستان فارغ‌التحصیل می‌شوند فرصت طلایی است.

سرورزاده از دانشجویانی که به دلایلی نیازمند اخذ دروس خاصی در ترم تابستان هستند، خواست که برای مشاوره آموزشی به کارشناس آموزشی گروه در حوزه آموزش دانشگاه، مدیر برنامه ریزی دروس دانشگاه و یا مدیران گروه‌های آموزشی مراجعه کنند.

رئیس واحد جهرم درباره دروس غیر از معارف گفت: در صورت صلاحدید و وجود شرایط اضطراری و کسب اجازه از هیات رئیسه دانشگاه، برخی دروس ارایه می‌شوند ولی در گروه پرستاری و مامایی تنها دروس عمومی ارایه می‌شوند. بر اساس سیاست‌ها و تصمیمات دانشگاه در ترم تابستان پیش رو با هیچگونه تقاضای میهمانی ماده 55 (کاردانی و کارشناسی) و ماده 24 (کارشناسی ارشد) موافقت نمی شود.

به گزارش آنا، انتخاب واحد ترم تابستان از شنبه 16 تیر تا پنج شنبه 21 تیر شروع و پایان کلاس های ترم تابستان از شنبه 23 تیر تا جمعه 2 شهریور است، امتحانات پایان ترم تابستان از شنبه 3 شهریور تا چهارشنبه 7 شهریور برگزار می‌شود.

برچسب ها: تابستان ، دانشگاه ، جهرم
نظرات بینندگان