کد خبر: ۱۲۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

انهدام باند سارقان به عنف با 30 فقره سرقت در شيراز

شجاعی رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: اعضاي باند سارقان به عنف كه شبانه و با استفاده از دو دستگاه موتورسيكلت اقدام به سرقت از شهروندان مي كردند، دستگير و به 30 فقره سرقت اعتراف كردند.

انهدام باند سارقان به عنف با 30 فقره سرقت در شيرازبه گزارش شیرازه؛ سرهنگ فرج شجاعي رئيس پليس آگاهي استان فارس صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: اعضاي باند سارقان به عنف كه شبانه و با استفاده از دو دستگاه موتورسيكلت اقدام به سرقت از شهروندان مي كردند، دستگير و به 30 فقره سرقت اعتراف كردند.

وی افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف توسط راکبان دو دستگاه موتور سيکلت در سطح شهرستان شيراز، شناسائي و دستگيري آنان به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

شجاعی ادامه داد: با تلاش مأموران پليس آگاهي و اقدامات شبانه روزي، مخفيگاه سركرده باند شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي انتقال داده شد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس با اشاره به اينكه در اين خصوص سه همدست اين سارق نيز طي چند عمليات جداگانه شناسايي و دستگير شدند، افزود: متهمان در تحقيقات پليسي به 30 فقره سرقت به عنف از شهروندان اعتراف كردند.

سرهنگ شجاعي با بيان اينكه سارقان اموال مسروقه را كه بيشتر تلفن همراه بوده است، به دو نفر مالخر فروخته بودند، گفت: با تلاش مأموران خريداران اموال مسروقه نيز دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه كشف شد.

وي افزود: شهروندان هنگام تردد در خيابان مراقب وسايل همراه خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشكوك در خصوص فعاليت مخلان نظم و امنيت، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


برچسب ها: سرقت ، پلیس ، فارس ، شیراز ، دستگیری
نظرات بینندگان