کد خبر: ۱۲۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

شب شعر و موسیقی "بزم رزم" به ایستگاه شیراز رسید

دبیر جشنواره فیلم عمار در استان فارس گفت: برنامه شب شعر و موسیقی " بزم رزم" با حضور شاعران و خوانندگان وطنزپردازان انقلابی توسط موسسه مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که این برنامه پنج‌شنبه 14 تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.
شب شعر و موسیقی به گزارش شیرازه، دبیر جشنواره فیلم عمار در استان فارس از برگزاری شب شعر و موسیقی " بزم رزم" در شیراز خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی به همت «باشگاه ترانه و موسیقی راه» و «موسسه مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سطح کشور  برپا شده و در این هفته  پس از اجرا در تبریز و اهواز این بار شیراز میزبان این برنامه خواهد شد.

محمدعلی یزدانشناس در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه با اشاره به دلایل نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی از تاریخ هفتم تا 12 تیرماه اظهار داشت: این هفته به دلیل جنایات وحشیانه مدعیان حقوق بشر مانند واقعه بمب‌گذاری در دفتر آیت‌الله بهشتی در هفت تیر، استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سردشت و حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و ترورشخصیت های انقلابی به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است.

وی گفت: به همین مناسبت برنامه شب شعر و موسیقی " بزم رزم" با حضور شاعران و خوانندگان وطنزپردازان انقلابی توسط مؤسسه مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  تدارک دیده شده که این برنامه پنج‌شنبه 14 تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این برنامه در فارس با اشاره به اینکه علی زکریایی اجرای این برنامه شاد و مفرح را به عهده دارد، اعلام کرد: این برنامه با حضور جمعی از شاعران و خوانندگان و طنزپردازان خوش ذوق استانی و کشوری مانند محمدمهدی سیار، قاسم صرافان، احمد بابایی، پیمان طالبی، علی نصیرنژاد، ساسان نوذری، حمیدرضا استادیان، سید حمزه موسوی، مجتبی الله‌وردی، طاها چوگان‌باز، مهدی جهرمی، امین میمندیان سعی دارد ساعات تابستانی جذاب و خاطره انگیزی برای شیرازی‌ها رقم بزند. همچنین در تلاش هستیم از هنرمندان فارسی که در زمینه ادبیات ضد آمریکایی هم قلم زدند در این مراسم دعوت کنیم.

یزدانشناس ابراز داشت: بزم رزم با بخش هایی شامل شعرخوانی، اجرای موسیقی زنده و استنداپ کمدی با محوریت حقوق بشر آمریکایی از ساعت 17:30 روز پنج شنبه چهاردهم تیرماه در سینما شیراز آغاز می‌شود. علاقمندان به حمایت از تولید محصولات جبهه فرهنگی انقلاب می‌توانند برای تهیه بلیط به پایگاه‌های مقاومت بسیج یا سایت sahabtic.irمراجعه کنند.
برچسب ها: ایستگاه ، فارس ، شعر
نظرات بینندگان