کد خبر: ۱۲۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۷

چرا هاشمی دستور عزل طائب را داد؟+ فیلم

وقتی به گوش آقای هاشمی می‌رسد که در فلان پرونده دارند روی بچه‌های شما کار می‌کنند بلافاصله دستور می‌دهد به وزیر اطلاعات وقت که آن موقع آقای فلاحیان بوده که معاون ضد جاسوسی وزارت را برکنار کند؛ و مسئول آن اداره‌ای که روی آن پرونده هم کار می کرد برکنار شد یعنی برخی از مسئولان اگر بفهمند روی یک زا اطرافیانش کار می‌شود اجازه کار نمی دهند و موضع می گیرد.
به گزارش شیرازه، کامران غضنفری پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی با حضور در دفتر فردا به بیان برخی از نکات درباره کتاب جدید خود پرداخته است که مشروح این گفتگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد. بخش هایی از این گفتگو درباره عزل حسین طائب به خاطررسیدگی به پرونده فرزندان هاشمی را در ادامه بخوانید: 

وزارت اطلاعات هم ملاحظات خاص خود را دارد. به این آسانی نیست که روی هر کسی اجازه داشته باشند کار کنند، من یکی از دوستان چند سال پیش تعریف می‌کرد همین آقای طائب که مسئول اطلاعات سپاه هستند ایشان در آن زمان معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات بودند و روی یک پرونده‌ای کار می‌کردند که بر می‌خورند به دخالت فرزندان آقای هاشمی در آن مسئله و می خواهند برخورد کنند.

یعنی ردی از فرزندان آقای هاشمی بدست می‌آید، این موضوع وقتی به گوش آقای هاشمی می‌رسد که در فلان پرونده دارند روی بچه‌های شما کار می‌کنند بلافاصله دستور می‌دهد به وزیر اطلاعات وقت که آن موقع آقای فلاحیان بوده که معاون ضد جاسوسی وزارت را برکنار کند؛ و مسئول آن اداره‌ای که روی آن پرونده هم کار می کرد برکنار شد یعنی برخی از مسئولان اگر بفهمند روی یک زا اطرافیانش کار می‌شود اجازه کار نمی دهند و موضع می گیرد.



منبع: فردا
نظرات بینندگان