کد خبر: ۱۲۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۷
با حضور هنرمندان انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می شود:

نقد حقوق بشر آمریکایی در همایش شعر و موسیقی «بزم رزم»

مسئول بسیج هنرمندان فارس گفت: برای یادآوری برخی از گوشه های حقوق بشر آمریکایی برنامه شب شعر و موسیقی " بزم رزم" با حضور شاعران و خوانندگان وطنزپردازان انقلابی پنج‌شنبه 14 تیرماه در سینما شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، مسئول بسیج هنرمندان استان فارس در مورد برگزاری شب شعر و موسیقی " بزم رزم" در شیراز گفت: این برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی به همت «باشگاه ترانه و موسیقی راه» و با حمایت "سپاه فجر فارس" در شهر شیراز، سومین حرم اهلبیت علیهم السلام برگزار خواهد شد.

نیما زارع در گفت‌وگو با شیرازه با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: امروزه در جای جای عالم، ندای مظلومین عالَم به گوش می رسد که تحت حملات و جنایات وحشیانه مدعیان دروغین حقوق بشر به سردمداری آمریکای جنایتکار هستند. ملت مقاوم و غیور ایران اسلامی نیز از دیرباز زخم های متعددی از زیاده خواهی ها و تجاوزهای دولت های استکباری آمریکا به یادگار دارد که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مجموعه این بدخواهی ها تنوع و تعدد بسیار بیشتری یافت.

مسئول بسیج هنرمندان گفت: آنچه در ترور بیش از 17 هزار نفر از مردم توسط سازمان منافقین خلق گذشت و ماجراهایی که میهن اسلامی مان در جنگ تحمیلی رژیم بعث با آن مواجه شد. تا نبرد مستقیم دریایی نیروهای متجاوز آمریکا با سپاه و ارتش غیور ایران اسلامی که به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران منتهی شد، همه و همه جلوه هایی متنوع و متکثر از حقوق بشر آمریکایی است.

وی بیان داشت: برای یادآوری برخی از گوشه های حقوق بشر آمریکایی برنامه شب شعر و موسیقی " بزم رزم" با حضور شاعران و خوانندگان وطنزپردازان انقلابی توسط «باشگاه ترانه و موسیقی راه» تدارک دیده شده که این برنامه پنج‌شنبه 14 تیرماه ساعت 17:30 در سینما شیراز برگزار می‌شود و از عموم علاقمندان به هنر انقلابی دعوت میکنم در این برنامه حضور یابند.

زارع ابراز داشت: جا دارد از همکاری موثر صدا و سیمای مرکز فارس و حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با بسیج هنرمندان فارس در برگزاری این برنامه نیز قدردانی نمایم.

همایش«بزم رزم» علیه حقوق بشر آمریکایی

نظرات بینندگان