کد خبر: ۱۲۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس مطرح کرد:

تاکید بر لزوم احیاء صنعت آی.تی در فارس/ از ظرفیت‌های شرکت صنایع الکترونیک شیراز استفاده شود

رحمانی گفت: کمیته مشترک کاری با عضویت شرکت صنایع الکترونیک و دستگاه‌های دولتی تشکیل شود چراکه صنایع الکترونیک کالاهایی تولید می‌کند که مورد نیاز دستگاه‌های مختلف استان فارس است.

به گزارش شیرازه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس گفت: ۶۱ هزار حلقه چاه در استان فارس نیاز به نصب کنتور هوشمند دارند که با تمام تلاش‌هایی که انجام شده

یدالله رحمانی اظهار داشت: با توجه به توانایی شرکت صنایع الکترونیک شیراز در تولید کنتورهای هوشمند می‌توان از این شرکت برای تامین این کنتورهای کمک گرفت.

رحمانی با اشاره به ظرفیت‌های شرکت صنایع الکترونیک شیراز، اظهار داشت: تعامل بین این شرکت و دیگر صنایع باید بیشتر شود تا بتوان از ظرفیت‌های صنایع الکترونیک شیراز استفاده حداکثری کرد.

وی با اشاره به ظرفیت فارس در آی.تی و لزوم احیا این صنعت، خاطرنشان کرد: تعامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز با مدیران دولتی سبب احیا ظرفیت آی.تی فارس می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با بیان اینکه تولیدات شرکت صنایع الکترونیک شیراز قابل رقابت با تکنولوژی‌های روز دنیا است و از آنجا که محصولات آنها از قبل پیش فروش می‌شود، مشکلی برای بازار فروش ندارند، گفت: با وجود اینکه سال گذشته این شرکت 20 میلیارد تومان از مطالبات را پرداخت کرده اما متاسفانه برخی شرکت‌های استان بابت فروش قطعات به این شرکت، حدود 5 میلیارد تومان مطالبه دارند که هنوز پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه صنایع الکترونیک کالاهایی تولید می‌کند که مورد نیاز دستگاه‌های مختلف استان فارس است بنابراین با یک اطلاع‌رسانی دقیق لیست این کالاها و خدمات در اختیار مدیران دولتی فارس قرار گیرد، عنوان کرد: لازم است که کمیته مشترک کاری با عضویت شرکت صنایع الکترونیک و دستگاه‌های دولتی تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با بیان اینکه از ظرفیت، امکانات و توانمندی شرکت صنایع الکترونیک فارس می‌توان در زمینه آموزش آی.تی و خودروسازی در استان فارس بهره‌گرفت، گفت: حمایت و بهره‌گیری از مجموعه‌های توانمند استان فارس در دستور کار است و از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف استان حداکثر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان