کد خبر: ۱۲۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۷
رئیس بسیج رسانه فارس خبرداد:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شیراز

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبرداد و گفت : مهلت پذیرش آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره تا 31 شهریورماه است.
به گزارش شیرازه، مصطفی اژدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 2 مرحله کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای این جشنواره شامل مقاومت و دفاع مقدس، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس تصریح کرد: سازگاری باکم آبی، معضل پلاستیک، سختی کار‌های محیط‌بانان و نیز مشارکت مردم در حفظ محیط‌زیست و سواد رسانه‌ای ازجمله موضوع‌های مرحله استانی است.

اژدری بیان داشت: عکس، خبر، موشن گرافی، گزارش و کاریکاتور مهم‌ترین محور‌های آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره استانی در شیراز است.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار نوشتاری خود را که در روزنامه و یا سایت از امروز تا 31 شهریورماه منتشر می‌شود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بسیج رسانه فارس تحویل دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس ابراز داشت: افتتاحیه مرحله استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر 29 مهرماه امسال بوده و آثار برگزیدگان به مرحله کشوری ارسال می‌شود.


برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شیراز
نظرات بینندگان