کد خبر: ۱۲۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

ویژگی جدید اندروید P +عکس

خیلی وقت است که منتظر اندروید P هستیم و با انتشار نسخه‌های بتا می‌توانیم برخی ویژگی‌های آن را بشناسیم. قابلیت جدید این سیستم عامل به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر متون را کپی کنیم.
به گزارش شیرازه، کاربران اندروید می‌دانند که کپی کردن یک متن دلخواه از صفحه اینترنت برای استفاده‌های شخصی چقد سخت است چرا که وقتی می‌خواهید متنی را کپی کنید ابتدا باید آن‌ها را هایلایت کنید تا گزینه‌های کپی، جستجو و انتخاب همه باز شود اما کاری که سخت است هایلایت کردن متن است چرا که انگشت روی متن قرار می‌گیرد و ما نمی‌بینیم کجای متن را هایلایت می‌کنیم. اندروید P با قابلیت جدید ذره‌بینی خود این مشکل را برای همه کاربران خود حل کرده است.
 
با این قابلیت، از این پس برای هایلایت کردن متون دلخواه خودتان کافی است انگشت خود را روی یک کلمه نگه دارید تا آن هایلایت شود و کافی است نشانه‌ها را جابجا کنید و ذره‌بین اندروید بالای متن را نگاه کنید تا بدانید علامت را کجا قرار دهید. این ذره‌بین اما تنها برای کپی کردن یک متن نیست و برای عکس‌های شما هم قابل استفاده هستند. یعنی اگر می‌خواهید عکسی را بزرگنمایی کنید با این ذره‌بین متوجه می‌شوید که کدام قسمت را برای زوم بزرگ کردن انتخاب می‌کنید.

هنوز مشخص نیست که P در اندروید نماینده کدام کمپانی خواهد بود اما این ورژن بتای سیستم عامل جدید اندروید سومین ورژن بتا است و باید منتظر ماند تا بعد از انتشار نسخه چهارم بتای این سیستم عامل شاهد رونمایی از نسخه اصلی آن در تابستان باشیم.



منبع: باشگاه خبرنگاران


نظرات بینندگان