کد خبر: ۱۲۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۷
رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس:

پیگیری و انعکاس مشکلات مردم در مناطق محروم از وظایف بسیج رسانه است

جاویدی گفت: بسیبج رسانه همراه مسئولینی که دغدغه خدمت به مردم را دارند خواهد بود و در کنار انعکاس اقدامات صورت گرفته، باید درد دل مردم را شنید و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کرد.
به گزارش شیرازه، پیگیری و انعکاس مشکلات مردم در مناطق محروم از وظایف بسیج رسانه استرئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهید درستکار شهرستان مرودشت در جمع مدیران وخبرنگاران این شهرستان گفت: تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور وتوجه به فرامین مقام معظم رهبری و حفظ وحدت وانسجام ملی ، همه توطئه های دشمنان نظام وانقلاب را خنثی می کند.

رضا جاویدی گفت: امروز شاهد هستیم معاندین وضد انقلاب در فضای مجازی نقش دلسوزانه برای مردم بازی کرده واین در حالی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بیش از 17 هزار نفر از مسئولان و مردم بی گناه ومظلوم کشور توسط گروهک تروریستی منافقیق به شهادت رسیده اند.

وی بیان داشت: توجه به نیازهای مردم باید دغدغه مسئولین باشد وامروز خبرنگاران می توانند با قلم خود صدای رسای محرومین ومستضعفین باشند و در کنار مسئولین به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز با بیان اینکه یکی از رسالت های خبرنگاری پیگیری مشکلات بحق مردم در فضایی آرام همراه با نقد منصفانه است افزود: باید طوری عمل کنیم که مرجع کسب اخبار و رویدادها در جامعه جراید وخبرگزاری ها باشند نه اینکه شاهد نشر اکاذیب و اتفاقات خلاف واقع در فضای مجازی توسط ضد انقلاب باشیم که موجب ایجاد التهاب در جامعه شود.

جاویدی افزود: بسیبج رسانه همراه مسئولینی که دغدغه خدمت به مردم را دارند خواهد بود و در کنار انعکاس اقدامات صورت گرفته، باید درد دل مردم را شنید و با اتحاد وهمدلی نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با حمایت و تقویت رسانه های ضد انقلاب تلاش دارد به نا آرامی ها و مشکلات اقتصادی کشورکه خود عامل آن است دامن زده و از این فضای به وجودآمده به اهداف خام خود برسد، اینجاست که باید بگوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس برگزاری اردوهای جهادی درمناطق محروم استان بمنظور پیگیری مشکلات مردم را یکی از وظایف مهم کانون بسیج رسانه در شهرستانها برشمرد وافزود: امیدواریم با همراهی مسئولین بتوانیم در بیان منطقی خواسته ها، شاهد برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه محرومین ومستضعفین باشیم.

جاویدی همچنین با اشاره به ویژگی های خبرنگار از منظر مقام معظم رهبری بیان داشت: کسی که قلم به دست می گیرد باید تقوا،صداقت،عفاف وانصاف نسبت به دیگران داشته باشد.

او گفت: بسیج رسانه استان فارس بعنوان اولین سازمان بسیج رسانه تشکیل شده درکشور میباشد که با برنامه ریزی وهدف گذاری در حال راه اندازی کانون های بسیج رسانه بوده که به زودی شاهد آغاز فعالیت در تمامی شهرستانهای استان پهناور فارس خواهیم بود.

نظرات بینندگان