کد خبر: ۱۲۳۴۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۷
حجت الاسلام انجوی نژاد:

مسئولان متمول درد مردم را نمی‌فهمند/عده ای در شیراز در فقر مطلق به سر می برند

مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال گفت: برخی از مسئولین و خانواده هایشان به مال حرام و مفت خوری عادت کرده اند؛ انقلاب کردیم که آقایان از جیب ما بخورند و همه کاره بشوند!
مسئولان متمول درد مردم را نمی‌فهمند/عده ای در شیراز در فقر مطلق به سر می برند
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال شب گذشته در مراسم هفتگی این کانون با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور اقتصاد و بیکاری است گفت: در حال حاضر مشکل آب خرمشهر پُرنگ شده است اما باید گفت مشکل اصلی خرمشهر و خیلی از جاههای کشور بیکاری است.

انجوی نژاد با بیان اینکه در ایران سه قشر محروم، افراد معمولی و متمولین زندگی می کنند، اظهار داشت: قشر اول جامعه که به شدت محروم هستند در تهیه نان شب خود نیز محتاج هستند. گروه دوم که درصد زیادی از جامعه را تشکیل می دهند، قشر متوسط جامعه هستند که فقط دارای امکانات ابتدایی، فقیر یا محتاج به کمیته امداد نیستند ولی در زندگی شان لنگ و برای نیازهای دیگری مثل تفریح و زیارت گیر هستند، این ها در حالی است که صدا و سیما صبح تا شب زندگی های مرفه را نشان می دهد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به متمولین جامعه، تصریح کرد: 99 درصد مسئولین در جمهوری اسلامی ایران بدون شک متمول هستند، آن یک درصد هم به دلیل انسانیت و وجدانی که داشتند به سمت اکثریت مسئولان نرفتند.

این کارشناس فرهنگی تاکید داشت: افراد متمول آنقدر غرق در رفاه هستند که هر چقدر هم نقد بشنوند باز هم بی توجهی می کنند چنانکه تاکنون انتقادات را نشنیده و همواره بهترین امکانات را داشته و مدام در حال سمینار گرفتن هستند!

وی با بیان اینکه مسئولان باید بدانند که امکانات رفاهی ارث پدرشان نیست، افزود: خانواده های این مسئولین نیز هیچ مشکل اقتصادی، رفاهی، آموزشی و تفریحی ندارند و در تمام عمرشان گرما، سرما، بی آبی و هیچ ناراحتی برای رسیدن به هیچ تفریحی نکشیده و اغلب هم در خارج از کشور تحصیل می کنند.

انجوی نژاد گفت: برخی از مسئولین و خانواده هایشان به مال حرام و مفت خوری عادت کرده اند؛ انقلاب کردیم که آقایان از جیب ما بخورند و همه کاره بشوند!

وی با طرح این سوال که چرا تا به حال حقوق مسئولی قطع نشده است، بیان کرد: ما تا چه زمانی باید رعایت مصلحت ها را بکنیم؟! در این مملکت کسانی هستند که ماه ها حقوق نگرفته اند.

مسئول کانون رهپویان وصال با بیان اینکه فردی که تمام دارایی اش حقوقی است که دریافت می کند و اگر این مبلغ نباشد نمی تواند نان هم بخرد، خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفت: چند نفرتان تا الان 8 ماه حقوق نگرفته اید؟! چرا حقوق شماها قطع نمی شود؟

وی اظهار داشت: چه امیدی داریم که این 4 درصدی ها که حاکمان ما هستند انتقادات را بشنوند در حالیکه خودشان به دردهایی که این ملت دارند مبتلا نیستند و روز به روز وضعشان بهتر می شود.

حجت الاسلام انجوی نژاد گفت: مسئولانی که اسم و ادعایتان امام حسینی است، چگونه شب خوابتان می برد و چطور این لقمه ها از گلویتان پایین می رود؟ عده ای در شیراز در فقر مطلق به سر می برند و کسانی هستند که حتی تلویزیونی ندارند که بچه هایشان نگاه کند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷
2
حرف تازه ای نیست
راهکار هم ارائه نشده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷
0
مسئولین ما ....پشتشون گرمه.به چی و کی واقعا نمیدونم.بودجه مناطق محروم چی میشه؟چیکارش میکنن؟چرا هیچ کی نظارت درست نمیکنه؟؟به خدا این بودجه هارو دستی میدادن به مردم...حالشون بهتر بود!!اخیرا تو شورای شهر جلسه واسه ایجاد اشتغال مناطق محروم گرفته شد که بودجه اولیه 5 میلیارد مشخص شد.اینو حداقل بچسبید ببنید چیکارش میکنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷
0
دوست دارم فقط تفاوت حکم اقایان مدیران با کارمندان را ببینید کاش دوبرابر واژه مناسبی بود کاش