کد خبر: ۱۲۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
با حضور استاندار فارس صورت گرفت؛

آغاز عمليات اجرايي بهسازی باند برگشت محور دشت ارژن - شیراز

کلنگ آغاز عمليات اجرایی بهسازی باند برگشت محور شیراز-دشت ارژن به طول 12 کیلومتر و با اعتبار 12 میلیارد تومان به زمین زده شد.

آغاز عمليات اجرايي بهسازی باند برگشت محور دشت ارژن - شیرازبه گزارش شیرازه، کلنگ آغاز عمليات اجرایی بهسازی باند برگشت محور شیراز-دشت ارژن با حضور مهندس تبادار استاندار فارس، دكتر رحيمي معاون عمراني استاندار، مهندس تكاور مديركل راه و شهرسازي استان فارس، مهندس سياهپور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس، فرماندار شيراز، فرماندار كازرون، بخشدار ارژنو جمعي از مسوولان استانی به زمین زده شد.

علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با بیان اینکه محور شیرازدشت ارژن بعنوان یک محور شرياني پر تردد و مسير اتصال به سه استان خوزستان، كهگيلويه و بويراحمد و بوشهر است گفت: عدم رعايت مشخصات فني در زمان ساخت ، نياز به ارتقا مشخصات فني اين محور را ضروري كرد و اين محور از راه اصلي به بزرگراه ارتقا مي يابد.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس اضافه كرد: پروژه مذکوربا طول 12 کیلومتر و با اعتبار 12 میلیارد تومان با هدف بهسازی و ارتقا مشخصات فنی به بزرگراهی و ارتقاي ايمني در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این پروژه با رفع 3 مقطع و 6 نقطه حادثه خیز در مدت 12 ماه اجرا و پيش بيني مي شود با اجراي پروژه هاي در حال اجرا در راه هاي مواصلاتي و شرياني اين بخش سفر ايمني را براي كاربران جاده اي رقم بزنيم.

اسماعیل تبادار استاندار فارس با بیان اینکه رفع150 نقطه حادثه خیز در سطح جاده های استان در دستور کار قرار دارند گفت: خیلی از نقاطحادثه خیز برطرف شدند و کلنگ زنی پروژه های مثل باند دوم محور شیرازدشت ارژن با همین رویکرد است. وی افزود: با احداث این پروژه نزدیک به 7 کیلومتر مسیر پر و پیچ خم با قوس های نامناسب و غیر استانداردبرطرف می شوند. تبادار با بیان اینکه این پروژه به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد استانهای جنوبی مثل خوزستان و بوشهر قرار دارد می تواند بسیار حایز اهمیت باشد.


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، دشت ارژن
نظرات بینندگان