کد خبر: ۱۲۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۷

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ "حسین دیندارلو" اظهارداشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با کالای قاچاق و در پی اطلاع واصله مبنی بر عبور یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی، بلافاصله ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محل اعزام شدند .

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن تعداد یک هزار و 401 ثوپ پوشاک، 4 دستگاه اسکوتر شارژی و 76 عدد انواع اسباب بازی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و 50 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی کالا دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ دیندارلو در پایان، ضمن تاکید بر همکاری و تعامل شهروندان با پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود. 
برچسب ها: لارستان ، قاچاق ، اتوبوس
نظرات بینندگان