کد خبر: ۱۲۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۷

راه اندازی کلینیک طب سنتی در بیمارستان مادر و کودک شوشتری

مجموعه خدمات بیمارستان مادر و کودک شوشتری، با راه اندازی کلینیک طب سنتی در درمانگاه این بیمارستان با حضور متخصص طب سنتی و تعرفه دولتی، توسعه یافت.

به گزارش شیرازه، مدیر بیمارستان مادر و کودک شوشتری، با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مراجعان بیمارستان و لزوم حضور متخصصان طب سنتی در کنار سایر پزشکان، کلینیک طب سنتی این بیمارستان، از ابتدای تیر، فعالیت خودر ا آغاز کرده است.

«طاهره گشتاسبی» افزود: این واحد در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان، هر روز صبح، از شنبه تا چهارشنبه، پذیرای بیماران است و در آینده‌ای نزدیک در کنار این خدمت، داروخانه طب سنتی و ماساژ درمانی نیز، افزوده می‌شود.

متخصص طب سنتی نیز در زمینه نوع خدمات ارایه شده به مراجعان، توضیح داد: در این کلینیک، به بیماران مبتلا به مشکل‌ گوارشی مانند یبوست و نفخ و همچنین بیماری‌های زنان مانند عفونت های مزمن و مقاوم به درمان طب کلاسیک، بی نظمی‌های قاعدگی، سندرم تخمدان پلی کیستیک و نیز بیماری‌های پوست و مو، آکنه و همچنین ریزش مو خدمات تخصصی ارائه می‌شود.

دکتر «مهدیه حاجی‌منفردنژاد» اعلام کرد: در این واحد توصیه‌های غذایی موردنیاز به مادران باردار و بیمارانی که دچار افزایش وزن یا کاهش وزن هستند نیز ارائه می‌شود.


نظرات بینندگان