کد خبر: ۱۲۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

خلافکاران مرودشت زیر ذره بین پلیس

فرمانده انتظامی مرودشت از تشدید طرح مقابله با سارقان طی 24 ساعت گذشته در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان از تشدید طرح مقابله با سارقان طی 24 ساعت گذشته در آن شهرستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش احساس امنیت در بین مردم و برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت و هنجار شکنان جامعه، طرح مقابله و دستگیری سارقان طی 24 ساعت گذشته با اقتدار کامل در محله هاي آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی با شناسایی تعدادی از سارقان مزارع، باغ ها و منازل پس از هماهنگی با مراجع قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند، یک سارق منزل،یک سارق احشام، یک سارق مزارع و دو سارق ساختمان های نیمه کاره را شناسايي . دستگير كنند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت ادامه داد: در تحقیقات فنی و پلیسی از متهمان، آنان به چهار فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت احشام، سه فقره سرقت باغ ها و مزارع، چهار فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، یک فقره سرقت دوچرخه و دو فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف كردند.

سرهنگ زراعتیان در پایان با اشاره به این که در مجموع در این طرح ضربتی شش نفر سارق دستگیر و 15 فقره سرقت از آنان کشف شد، خاطر نشان كرد: تامین امنیت مطلوب و پایدار در سطح شهرستان نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش شهروندان با پلیس و محافظت بیش از پيش اموال خود می باشد.

وی همچنین به شهروندان توصیه كرد: منازل خود را به دوربين مدار بسته مجهز كنند، درصورت سكونت در مجتمع مسكوني، از پليس محله يا سرايدار مورد اطمينان استفاده كنند و در صورت جابجايي وسايل منزل در هنگام شب توسط افراد ناشناس فوراً مراتب را به كلانتري محل اطلاع دهند .


برچسب ها: خلافکاران ، مرودشت ، پلیس
نظرات بینندگان