کد خبر: ۱۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۷
آذری جهرمی:

حضور مسوولان در بدنه اجتماع ضروری است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری جلسه ای با وزیر صنعت پیرامون رضایت بخش کردن قیمت در بازار تلفن همراه خبر داد و‌ با کنایه به صحبت های اخیر دبیر کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در مورد بسته شدن اینستاگرام گفت: بستن، کار تنبل هاست درحالیکه برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در همه حوزه ها باید تلاش و ممارست به خرج داد.
به گزارش شیرازه، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات، در شورای اداری شهرستان خرامه استان فارس، جمهوری اسلامی را همچون تعبیر مقام معظم رهبری در حال صعود به قله‌های سربلندی تشبیه کرد و‌گفت: جمهوری اسلامی در موضع ضعف نیست و هم اکنون به کمرکش کوه رسیده است و باید تلاش کنیم تا از آن به سلامت عبور کنیم و با نگاهی می‌توان مسیر صعود و رشد را دید.

وی‌ با تاکید بر اینکه در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها باید تلاش و ممارست به خرج داد، افزود: بعضی‌ها در این راه ساده‌ترین شکل ممکن را انتخاب می‌کنند درحالیکه بستن، کار تنبل هاست درحالیکه باید سهمی از اقتصاد فضای مجازی در دنیا را تصاحب کنیم که این آرزو یک شبه به دست نمی‌آید.

آذری جهرمی با اشاره به وضعیت رشد ترافیک در شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: از نه ماه پیش ترافیک داخلی در شبکه ملی اطلاعات از ۸۰ به ۴۷۳ گیگابیت رسیده است که البته از این موفقیت نباید مغرور می‌شویم و باید بیشتر تلاش کنیم تا به سمت تامین نیازهای مردم و جذب بازارهای بین‌المللی برویم.

وزیر جوان کابینه دولت دوازدهم که بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس در برنامه شبهای پارسی سیمای فارس حضور یافته بود، با بیان اینکه اگر می‌خواهیم حکمرانی خوب داشته باشیم باید به صحبت های مردم گوش دهیم، تصریح کرد: حضور مسوولان در بدنه اجتماع ضروری است و اگر‌ نشود به همه کشور رفت و‌ همه حرف ها را شنید اما فناوری اطلاعات آن را ساده کرده است و بر همین اساس تلاش کردم از طریق شبکه های اجتماعی حرف های مردم را بی واسطه بشنوم، هرجند اگر این حرف ها تلخ باشند.

وزیر ارتباطات شنیدن حرف مردم برای جامعه آرامش بخش و اثرگذار دانست و  درباره اصلاح قیمت گوشی های همراه در بازار خاطرنشان کرد: امروز صبح با دوست عزیزم جناب آقای شریعتمداری وزیر صنعت در این مورد صحبت کردم و احتمالا با روز شنبه پیرامون همین موضوع جلسه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بخشی از علت گران شدن گوشی همراه در بازار به دلیل افزایش نرخ ارز است، افزود: تعزیرات گوشی های احتکار شده را باید آزاد کند تا به بازار تزریق شود تا باتوجه به تثبیت نرخ ارز، بازار تلفن همراه به وضعیت رضایت بخشی برگردد.

برچسب ها: جهرمی ، خرامه ، اینستا
نظرات بینندگان