کد خبر: ۱۲۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

خادمان حرم حضرت معصومه به لامرد می‌آیند/ اجرای 30 ویژه برنامه هفته حجاب و عفاف

مسوول بسیج جامعه زنان لامرد از برگزاری بیش از 30 ویژه‌برنامه هفته حجاب و عفاف در لامرد خبرداد.

به گزارش شیرازه، سیما قادری امروز  در لامرد، با اعلام اینکه بیش از 30 ویژه برنامه هفته حجاب و عفاف در سطح شهرستان لامرد برگزار می‌شود، اظهار داشت: در 25 تیرماه جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) که با گردهمایی صیانت از حریم خانواده همراه است در پارک پردیسان شهر لامرد برگزار می‌شود.

مسوول بسیج جامعه زنان لامرد گفت: در این جشن بزرگ خادمان حرم حضرت معصومه(س) با پرچم متبرک حرم حضور پیدا کرده و از 10 دختر نخبه در زمینه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نیز تجلیل می‌شود.

قادری با اشاره به برگزاری نشست‌های ترویج سبک زندگی اسلامی و برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف به همراه نمایش عکس در طول هفته حجاب و عفاف تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مادرانه و دخترانه، همایش ستارگان فاطمی ویژه نوجوانان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و چاپ وصیت‌نامه‌های شهدا پیرامون حجاب، برگزاری مسابقات والیبال جام حجاب و عفاف و نشست‌های صالحین پیرامون حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های مهم هفته حجاب و عفاف است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش تذکر لسانی با اهدای گل و کتاب سیره فاطمی به بانوان در بازار لامرد نیز همزمان با هفته حجاب و عفاف صورت می‌گیرد.

برچسب ها: لامرود ، معصومه ، ولادت
نظرات بینندگان