کد خبر: ۱۲۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

روایت جالب از تمجید رهبر انقلاب از بیرانوند

وزیر ورزش گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیات دولت فرمودند: از تیم اقتصادی دولت می خواهم مثل تیم ملی که در جام جهانی دلاورانه جنگیدند و به ویژه دروازه‌بان خوب تیم، برای حل مشکلات تلاش کنند.
به گزارش شیرازه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از سالن در حال احداث ٤٥٠٠ نفری زاهدان صحبت هایی را بر زبان آورد که یکی از بخش های آن به فوتبال و تمجید مقام معظم رهبری از تیم ملی برمی گشت.

سلطانی فر گفت: «دستاورها و موفقیت های خوبی در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی داشتیم از جمله موفقیت تیم ملی فوتبال که برخی تصور می کردند در گروه مرگ  که قهرمان افریقا ، قهرمان جهان و قهرمان اروپا حضور داشتند ،زنگ تفریح می شویم اما تلاش غیرتمندانه بازیکنان نشاط ملی و افزایش ارتقا غرور ملی را به دنبال داشت. بازیکنان حتی در بازی با اسپانیا هم که شکست خوردیم ، دلاورانه جنگیدند و. از حیثیت کشور دفاع کردند.و در مجموع این نتایج ، تاریخی بود و حتی برای اولین بار بود که مقام معظم رهبری بعد از بأخت تبریک گفتند.»

وزیر ورزش و جوانان افزود: «مقام معظم رهبری در  همین دیداراخیر  اعضای هیات دولت فرمودند : از تیم اقتصادی دولت  می خواهم  مثل تیم ملی فوتبالمان که در رقابت های جام جهانی دلاورانه  و با اقتدار جنگیدند و کاری کردند کارستان و به ویژه آن دروازه بان خوب تیم ، برای حل مشکلات تلاش کنند.»

سلطانی فر در پایان افزود: «نتایج تیم ملی فوتبال که باعث خوشحالی مردم شد دستاورد بزرگی بود که امیدوارم در رویدادهای مهم پیش رو از حمله بازی های اسیایی و پارتی اسیایی هم با درخشش ورزشکاران نتایج خوبی به ارمغان أید تا همچنان موجب  حفظ حیثیت ورزش ایران باشد.»

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظرات بینندگان